Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i bakhodet ved onanering


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg er er 17år gammel, og onanerer 3-4 ganger/dagen. Dette har jeg holdt på med i ca 4år. De siste ukene har jeg opplevd noe rart, hver gang jeg onanerer stiger når pulsen stiger, får jeg smerter oppover halsen til hodet, og "hodepinen" går i takt med pulsen. Jo høyere puls, jo vondere er det. Jeg er ikke overvektig, spiller fotball to ganger i uken, og merker ingenting der. Men bare jeg onanerer så skjer dette. Hodepinen varer også 10-11 min etter onaneringen, men da veldig svakt i takt med puls.

Under onanering gjør det utrolig vondt i hodet, har lyst til å skrike litt. Men jeg prøver å fokusere på onaneringen og "ignorere" hodepinen, for følelsen er fortsatt der, men med hodepine på besøk. :/



Anonymous poster hash: d937a...546
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg er er 17år gammel, og onanerer 3-4 ganger/dagen. Dette har jeg holdt på med i ca 4år. De siste ukene har jeg opplevd noe rart, hver gang jeg onanerer stiger når pulsen stiger, får jeg smerter oppover halsen til hodet, og "hodepinen" går i takt med pulsen. Jo høyere puls, jo vondere er det. Jeg er ikke overvektig, spiller fotball to ganger i uken, og merker ingenting der. Men bare jeg onanerer så skjer dette. Hodepinen varer også 10-11 min etter onaneringen, men da veldig svakt i takt med puls.

Under onanering gjør det utrolig vondt i hodet, har lyst til å skrike litt. Men jeg prøver å fokusere på onaneringen og "ignorere" hodepinen, for følelsen er fortsatt der, men med hodepine på besøk. :/

 

Anonymous poster hash: d937a...546

Heisann,

 

Hadde samme problem som deg da jeg var 16-17 år. Nøyaktiv samme symptomer. Tidvis migrenestyrke på slagene, fulgte pulsen 100%. Var en tur hos legen, men fant aldri ut av det. Forsvant etter ca. et halvt år, og har ikke kommet tilbake siden. Dette er nå 7-8 år siden..

 

Anonymous poster hash: a4343...3fc

Lenke til kommentar

Det er helt normalt å onanere 3-4 ganger pr dag når man er 17 år. Du har derfor all grunn til å være bekymret over hodepinen. Får du samme hodpine selv om du ligger ned eller om du onanerer stående? Prøv å legg merke til om du er spent i nakke/rygg/hals, når du onanerer.

Begge deler, både sittende. stående, liggende.

 

Er det normalt? forstod deg ikke helt?

 

Anonymous poster hash: 16b81...926

Lenke til kommentar

Det er helt normalt å onanere 3-4 ganger pr dag når man er 17 år. Du har derfor all grunn til å være bekymret over hodepinen. Får du samme hodpine selv om du ligger ned eller om du onanerer stående? Prøv å legg merke til om du er spent i nakke/rygg/hals, når du onanerer.

 

Er 28 og gjør det 4-5 ganger daglig jeg, så det er litt lite for en 17-åring.

Lenke til kommentar

Hadde det samme selv. Med en gang pulsen steg eller jeg hadde sex osv kom denne bankingen. På det verste kunne den vare i mange timer.
Det skyldtes at jeg var stresset og anspent den perioden. Kanskje du er det samme ift skole feks?

Anstrengelseshodepine er veldig vanlig og går som regel over av seg selv. Prøv å slapp litt av og tenk på noe annet :)



Anonymous poster hash: 8bfd0...091
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...