Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som får FC når de prøver å enable HDR på den nye kamera appen til Google?

har aldri opplevd dette :hmm:

 

Kan være CyanogenMod som kuker :S

 

 

Det er i det hele tatt merkelig at det tar så lang til å komme med en bug-fix.

Over fire måneder siden Google slapp 4.4.2.

Next update = Google I/O
Lenke til kommentar

Det er i det hele tatt merkelig at det tar så lang til å komme med en bug-fix.

Over fire måneder siden Google slapp 4.4.2.

Next update = Google I/O

 

Google I/O 2014 avholdes ikke før 25.-26. juni, så jeg håper du tar feil.

Alle rykter tilsier at 4.4.3, som kun er en bugfix, slippes om kort tid.

Mange spekulerer imidlertid i at det kommer en større oppdatering av OS-et på Google I/O, men husk på at dette ikke skjedde i fjor.

Da ble Android 4.3 lansert flere uker etterpå sammen med Nexus 7 (2013).

Endret av lokmann
Lenke til kommentar

Hadde en defekt pixel (hvit) nede til høyre der soft keys er, så leverte den inn hos TeknikMagasinet her i Trondheim (25 dager etter at jeg kjøpte den, reiste bort rett etter jeg kjøpte den). Skulle bli sendt inn til reperasjon som kunne ta 1-4 uker. Fikk en klapptelefon fra Samsung som lånetelefon..Joke?

 

Nexus 5 blir brukt til kanskje 1% ringing/sms. Behovet mitt er ikke i nærheten av å dekkes av lånetelefonen som basically kun kan brukes til å ringe med. Driver et enkeltmannsforetak og er avhengig av minst 3G for tethering til PC/e-mail/Skype etc. Var på farten så rakk ikke (og tenkte ikke noe særlig over det) å gjøre annet en å få papirer på reperasjon og esken med lånetelefon.

 

Hva har jeg krav på?

Endret av vegards
Lenke til kommentar

Må si at jeg er veldig positivt overrasket over både kamera og batteritid på Nexus 5, da det var disse to tingene jeg var mest bekymret for før jeg kjøpte telefonen. Batteriet ligger som regel på 30-40% når jeg kommer hjem på kveldene, og dette er bedre enn de fleste android telefoner jeg har hatt.

 

Og kameraet synes jeg tar faktisk veldig gode bilder. Bruker HDR når det er dårligere lys, og lens blur ofte på portrett og mer detaljerte bilder og i normalt lys klarer vanlig auto modus seg veldig bra. Jeg føler at mange av bildene jeg har tatt er noen av de beste jeg har fått ut av en telefon. I tillegg booter applikasjonen raskt og tar bilder fort. Men har som alle andre skurring på stille video.

 

Jeg kjøpte den svarte utgaven til kjæresten min til jul og har syntes at det er en helt grei telefon å se på om enn litt kjedelig. Men den hvite som nå har kjøpt selv er virkelig en liten design perle i mine øyne. Jeg var litt bekymret for hvordan den skulle se ut IRL da den ikke hadde overbevist meg på bilder, men den er ganske så unik og pen. I tillegg føles den litt bedre i hånden enn den sorte da den har en mer gummiert bakplate mens den hvite er glatt og myk. Power knappen føles dog litt billig og skarp i kantene.

 

Alt i alt er dette klart den beste Nexus enheten jeg har hatt så langt, dette er min tredje. Og det er utrolig at man får en så bra telefon for godt under tre tusen kroner!

Lenke til kommentar

Jeg har hvit som jeg har kjøpt tynne deksler i alle farger til på ebay. Bytter farge hver uke, utrolig fint :) Tror jeg gav 8 kr stykke. Har mistet telefonen et par ganger i asfalt og lignende, veldig glad for at den er like pen under :)

 

Jeg lastet akkurat ned en widget og klarer ikke finne en oversikt over hvor de er. Hjelp?

Lenke til kommentar

Hadde en defekt pixel (hvit) nede til høyre der soft keys er, så leverte den inn hos TeknikMagasinet her i Trondheim (25 dager etter at jeg kjøpte den, reiste bort rett etter jeg kjøpte den). Skulle bli sendt inn til reperasjon som kunne ta 1-4 uker. Fikk en klapptelefon fra Samsung som lånetelefon..Joke?

 

Nexus 5 blir brukt til kanskje 1% ringing/sms. Behovet mitt er ikke i nærheten av å dekkes av lånetelefonen som basically kun kan brukes til å ringe med. Driver et enkeltmannsforetak og er avhengig av minst 3G for tethering til PC/e-mail/Skype etc. Var på farten så rakk ikke (og tenkte ikke noe særlig over det) å gjøre annet en å få papirer på reperasjon og esken med lånetelefon.

 

Hva har jeg krav på?

Lånetelefonen skal ha tilsvarende funksjoner som den telefonen kunden leverer inn.

 

http://www.amobil.no/artikler/du_har_krav_paa_en_bedre_laanetelefon-/72590

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...