Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AdBlocker er jo en ting, men dette virker som om noe som er installert på mobilen din.

Gå igjennom listen over programmer under instillinger for å se om det er noe shady der :)

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Noen som har flashet et 5.1 ROM over 5.0 og vet at det er stabilt?

Skrevet

Min N5 har begynt å lade ekstremt tregt og gjennom hele natten gikk den bare til 80%. Dette har skjedd helt plutselig.

Noen som har opplevd dette med med sin N5. Er på 5.1.2

Skrevet (endret)

Har du sjekket ladespenningen?

Hvis du bruker feil eller skadet lader kan telefonen prøve å beskytte seg selv ved å senke ladespenningen.

Endret av K_7
Skrevet

Jeg var i beit for ladekabel i helgen og sprang innom nærmeste sjappe som kunne ha det. Kabelen var 10cm (!) lang og de forlangte svimlende 150kr for den!!

Skrevet

Jeg trenger en ny usb kabel for min Nexus 5. Ser ut som kabelen er 1m og med microUSB (Micro-B)

Noen som vet om Clas Ohlson eller Europris har disse? :) Billig, må være billig.

Fant denne på Clas http://www.clasohlson.com/no/Exibel-USB-2.0-kabel/Pr384119000 79 kr.

Er det samme pris i selve butikkene? Hvis det er tilfelle så tillater jeg meg å bruke 79 kr. på en ny kabel.

Jeg har vel tre av den kabelen der. Fungerer helt fint.

Skrevet

Jeg sliter med at telefonen min hele tiden skal ha meg til å oppdatere "Google Hindi Input". Jeg aner ikke hvorfor det dukker opp på telefonen min. Google Inc. står som utgiver, så det er ikke noe ekstratull jeg har lagt inn. Ikke får jeg fjerna det under app-innstillinger heller.

Skrevet (endret)

Er det noen som har fått 5.1 oppdateringen?

Ars Technica: A look at Android 5.1: speed, security, tweaks av Ron Amadeo

Håper Lollipop blir mer stabil. Jeg har hatt en rekke heng, og må restarte flere ganger i uken pga. tregheter. Med KitKat opplevde jeg ikke dette, det kunne gå uker og måneder mellom hver restart. Når Lollipop først fungerer, er jeg dog meget fornøyd.

Endret av Pey'J
Skrevet

Er det noen som har fått 5.1 oppdateringen?

Ars Technica: A look at Android 5.1: speed, security, tweaks av Ron Amadeo

Håper Lollipop blir mer stabil. Jeg har hatt en rekke heng, og må restarte flere ganger i uken pga. tregheter. Med KitKat opplevde jeg ikke dette, det kunne gå uker og måneder mellom hver restart. Når Lollipop først fungerer, er jeg dog meget fornøyd.

https://developers.google.com/android/nexus/images

Skrevet

Jeg tok mye bilder/video i går og kameraet hang seg opp / krasjet flere ganger. Måtte restarte to ganger ila. noen timer (var på konsert).

Har lest at OTA er i gang! Jeg ønsker ikke å flashe selv...

Skrevet

Eneste "problemet" hos meg med 5.0 er det der minnegreiene som gjør at hjemskjermen lugger etter noen dager. Restarter fonen et par ganger i uka pga det. Ikke spesielt slitsomt i grunn.

Skrevet

Eneste "problemet" hos meg med 5.0 er det der minnegreiene som gjør at hjemskjermen lugger etter noen dager. Restarter fonen et par ganger i uka pga det. Ikke spesielt slitsomt i grunn.

Jeg har også dette problemet (fortsatt).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...