Gå til innhold

Noen serier som er like bra som Breaking Bad og Prison Break?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, noen som vet om en serie som er like bra som Breaking Bad og Prison Break? personlig tror jeg at jeg aldri kommer til å se en serie som er bedre en de!

 

For å være ærlig suger Prison break, ihvertfall dersom en tar med de siste sesongene. Jeg kan ikke si det samme om Breaking Bad, som jeg synes var genialt fra begynnelse, til slutt.

 

Dersom du skal se serier som er ved å se, kan jeg anbefale et par, men dette handler ikke bare om kvalitet; men smak og behag.

 

Holder selv på å se den Israelske serien Prisoner of war, som jeg vil påstå er på høyde med Breaking Bad. Serien er den spirituelle forgjengeren til "Homland", da Prisoner of War (eller Hatufim som den heter på hebraisk) er serien Homeland er basert på (anbefaler ikke Homeland fordi jeg ikke har sett den).

 

En annen serie jeg kan anbefale er Lie to me, som jeg også vil påstå kommer på høyde med Breaking Bad. Det som er synd er at det aldri ble en fjerde sesong, så serien stopper ganske brått, og man vet ikke hva som skjer etter sesong 3.

 

Jeg kan også anbefale Hell On Wheels, som er fantastisk, rett og slett.

 

Dersom du er keen på serier som har vanvittig mye dialog, og ikke action, så kan jeg anbefale The Newsroom og, som er en utrolig bra serie, som er utrolig spennende.

 

The Walking Dead er også en serie som kan anbefales, selv om kvaliteten har sunket noe siden første sesong.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...