Gå til innhold

Tastatur til Acer Iconia W511/510


Bodø/Glimt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at det er flere interesserte i og med tilbudet som er ute i dag! Her er korrekt keyboard, på norsk:

http://www.dustinhome.no/product/5010676249/acer-keyboard-nordic-60-l0mn5-012/

 

Jeg fikk søkt opp delnummeret til keyboardet og et kjapt google søk fikk opp at de hadde det på dustinhome.

Det var merkelig billig er du sikker på dette er originaldokken med batteri?

Lenke til kommentar

Har sendt forespørsel til Dustin nå.

Tilsynelatende er det kun tastaturet, ikke docking og batteri. Man kan altså kjøpe engelsk versjon og bytte ut tastaturet med det på dustin om man vil ha Norsk tastatur.

 

Spurte også om det var mulig får de å skaffe det.

 

Oppdatering følger etterhvert :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med Dustin, Komplett, Elkjop og et par acer-forhandlere vedrørende anskaffelse av tastatur, og ingen napp så langt. Kontaktet Acer Support om dette i går, kanskje de har mulighet til å hjelpe. Forventer egentlig fint lite, da de jeg snakket med på Elkjøp sa at det faktisk var umulig å bestille opp. :(

 

Men sier du altså at det går an å bytte ut delene? Noen som har en guide på hvordan man gjør det? I så fall vil jeg slå til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet hvordan det ser ut. Det jeg mener er at det ville vært kjekt å fått en bekreftelse/guide på at det faktisk går an, for å sikre mot at det ikke blir bomkjøp. :) Er jo ikke sikkert at toppene har lik utforming, for alt vi vet så kan det være annen utforming på nordisk tastatur pga knappene.

 

I tillegg: det går ikke an å endre "språk" på tastaturet bare da i Windows, og sette på slike fancy klistremerker for norske bokstaver på tastene?

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet hvordan det ser ut. Det jeg mener er at det ville vært kjekt å fått en bekreftelse/guide på at det faktisk går an, for å sikre mot at det ikke blir bomkjøp. :) Er jo ikke sikkert at toppene har lik utforming, for alt vi vet så kan det være annen utforming på nordisk tastatur pga knappene.

 

I tillegg: det går ikke an å endre "språk" på tastaturet bare da i Windows, og sette på slike fancy klistremerker for norske bokstaver på tastene?

 

Er bare å endre språk til norsk ja, og gjøre hva du vil med knappene.

For det er kun tegnene på knappene som er forskjellig.

Aldri hørt om at noen endrer utforming pga ett annet språk, bare tegnene som er på knappene. Men kan jo ikke se bort ifra at de har gjort det, eller at det er til en annen type tastatur enn det som er til W511.

Evt kjøpe bluetooth-tastatur, da kan man velge selv. Finnes sikkert noen beskyttelse til W511 sånn at den blir funke likt. Problemet er jo at batteritiden blir senket med bluetooth-tastatur, i stedet for økt, som med vanlig dock.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med Dustin, Komplett, Elkjop og et par acer-forhandlere vedrørende anskaffelse av tastatur, og ingen napp så langt. Kontaktet Acer Support om dette i går, kanskje de har mulighet til å hjelpe. Forventer egentlig fint lite, da de jeg snakket med på Elkjøp sa at det faktisk var umulig å bestille opp. :(

 

Men sier du altså at det går an å bytte ut delene? Noen som har en guide på hvordan man gjør det? I så fall vil jeg slå til å gjøre det.

Jeg har også kontaktet masse butikker, men bare fått negative svar. Har også hørt med Acer Support og de henviser bare til forhandlere som Elkjøp osv... :nei:

 

Sendte også mail til microsoftstore da jeg så at den amerikanske store'n har keydock'en. På salg til og med... Ikke fått svar derfra enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...