Gå til innhold

Beste bilspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke ann å spørre et så "enkelt" spørsmål! Det er det samme som å spørre. "Hvilken pc burde jeg kjøpe" :evil:

Du må ha noen kriterier! Vil du ha arcade/simulator. Liker du bane/rally/gatekjøring osv.

Personlig liker jeg Midnight Club2.

Skrevet

Jeg liker de fleste bilspill bare det er biler der.

Ikke gamle veterener.

Har Need For Speed Hot Pursuit 2.

Gjest Slettet+1374861
Skrevet

Stunts.

Death Rally.

Oldies but goldies.

Skrevet

stunts og deathrally, ja :p

kanskje det er noe nyere han er ute etter?

kan komme med noen forslag:

Hvis du tenker på rally-spill er jo ColinMcRae serien helt nydelig. Et annet undervurdert rallyspill er Michelin Rally Masters, nydelig med MoMO Racing Wheel :D

Forskjellen er stort sett at colin er arcade, mens rally masters er enda mere arcade ;)

Har ikke mye erfaring med baneracing-spill, men kjøpte TOCA i går, og synes det var veldig bra... men har ikke sammenligningsgrunnlag da.. så det er sagt

Ellers er det jo et par gratis spill på markedet: RACER er det beste jeg har vært borti, men Live for Speed og Netkar er også alternativer som bør prøves ut.

Uansett anbefaler jeg å kjøpe et sett ratt&pedaler hvis du skal spille mye bilspill. det mangedobler opplevelsen, og levetiden for spillet. Har selv MoMO Racing Wheel fra logitech, men det finnes sikkert andre modeller som er i samme klasse på markedet. Mitt sett kosta ca. 1000 kr (+/- 100 kr)

Skrevet

Live for speed MÅ da vært det mest spennende bilspill-prosjektet ut i fra hva det er idag, og for ikke å snakke om hvordan det kommer til å bli (!)

Skrevet
beste bil spill ever er Rock'n Roll Raceing til snes, men man kan sikkert få det til emulator

DIGGER det spillet :yes:

SI ifra hvis du finner en mod til PC

Skrevet
beste bil spill ever er Rock'n Roll Raceing til snes, men man kan sikkert få det til emulator

Har du ikke hørt om emulatorer gutt?

Skrevet

Har du ikke hørt om emulatorer gutt?

hehe, joda. Tenkte bare at noen andre kunne gjøre arbeidet for meg.... :D

Skrevet
hehe, joda. Tenkte bare at noen andre kunne gjøre arbeidet for meg....

feil instilling..... spør heller hvordan du skal gjøre det, pleier å få bedre resultater av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...