Gå til innhold

Digital Impuls (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleide å handle masse greier hos Digital Impuls, helt til jeg fikk oppleve hvordan de behandler garantisaker. Jeg hadde nemlig kjøpt noen Koss Portapro hodetelefoner hos de (som det faktisk er livstidsgaranti på) som sluttet å virke etter bare noen uker. Da jeg gikk og viste dem at den bare hadde sluttet å virke helt uten at noe røff behandling, stilte de seg totalt på bakbeina. De mente at det var selvforskylt, og kom først med anklager om at jeg hadde mista de i bakken, for så å skifte til å si at det var fordi jeg hadde hatt dem på meg utendørs når det var minusgrader. De nektet å erstatte varen, men var "snille" nok til å tilby meg 10,- kroner avslag på nye hodetelefoner.

 

Dette er ikke bare brudd på flere forbrukslover, men rett og slett lureri. Jeg vil derfor fraråde alle og enhver å handle hos disse svindlerne.

 

Det er et headsett til 1kr liksom =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Liker Digital Impuls siden prisene er greie for å slippe å vente noen dager på varer.

 

Haakon er hyggelig, men det er en eller to av gutta der som skulle hatt premie i å være sur og uvennelig når man prøver å spørre om noe eller småprate..

 

Men, men.. sure folk finner man vel overalt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...