Gå til innhold

? Vi kjøper stadig større mobiltelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første var HTC Desire HD, den andre Samsung Galaxy S2.

Flere jeg kjenner som har hatt liknende problemer.

 

Hadde selv en S2, og var veldig fornøyd med den. Opplevde ingen reboot problemer jeg altså. Desverre ble dette den aller første telefonen jeg greide å ødelegge pga. idiotskap på fylla :(

Lenke til kommentar

 

Uenig, synes ikke det er en spesielt "kjip opplevelse" med feks en S2 med oppdatert OS.

 

AtW

 

Her skal jeg faktisk si meg enig med deg. Nå har jeg ikke prøvd S2 med nyeste android, men som nevt har jeg hatt denne telefonen selv. Den har forøvrig veldig perfekt formfaktor kontra ytelse også :)

Lenke til kommentar

 

Om du lever med dårligere specs, hvorfor kunne du ikke kjøpt noe som ikke var en toppmodell?

 

AtW

Som Mala sa og som jeg selv har erfart, Android-telefoner som ikke er eller hr vært toppmodeller gir en kjip opplevelse. Var også fornøyd med MacBook-en min og ville derfor prøve iPhone og iOS, spesielt etter lanseringen av iOS7.

 

Eier forøvrig en Samsung Galaxy Note 10.1 som jeg er fornøyd med, men ville nok valgt en iPad om den hadde hatt de samme mulighetene. SGN-en både ser og føles billigere ut enn det den er, men funker foreløpig veldig fint.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...