TheBeliever9 Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Leter iherdig etter jobb, men finner ingenting av annonser som virker interessante. Er det noe vits å sende søknad til bedrifter som ikke har utlyst stillinger, eller er det så liten sjangs for å få jobb der at det blir sløsing av tid?Har ingen utdanning utover generell studiekompetanse, og er 19 år.
Skipstrixy Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Kommer veldig an på. Er jo ikke dumt å vise interesse. Plutselig en dag trenger noen folk, og har navnet ditt liggende. Jeg har likevel opplevd at selskaper (i Offshore-sammenheng - noe som ikke er så relevant her) nekter å ta imot søknader med meindre dem har lyst ut stilling. Dette finner du uansett ut av
TheBeliever9 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Skrevet 3. september 2013 I kommunen jeg bor i er det 1(!) annonse å finne
nebrewfoz Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Jeg har vel kanskje mer tro på å ringe og snakke med personalavdelingen (eller tilsvarende) fremfor å sende en søknad som det sikkert er lett å hive rett i søpla. "Generell studiekompetanse" betyr jo ikke akkurat at du kan spasere rett inn i så veldig mange stillinger, men det kan jo hende at din motivasjon er lettere å detektere hvis du får snakket med noen. 1
TheBeliever9 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Skrevet 3. september 2013 (endret) Hvordan er mulighetene for å få jobb en sånn plass for en uten utdanning? **** Bygg er ein av dei største byggentreprenørane i distriktet, og med lang erfaring og brei kompetanse er vi ein solid partnar for byggherren. Vi har hatt ansvaret for omfattande byggeprosjekt som skular, sjukeheimar og større forretnings- og industribygg, i tillegg til ein del arkitektteikna einebustadar. Alle byggevarer leverast frå vårt eige lager, og understrekar at vi er uavhengig og tilpassa lokale forhold. **** Bygg tek òg oppdrag som hovudentreprenør. Endret 3. september 2013 av TheBeliever9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå