Gå til innhold

Deadline Day 02.09.13


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg ikke tar i mot Ozil, men jeg forstår ikke helt overgangen. Det er ikke i den posisjonen skoen trykker. Vi sliter fremdeles dersom Walcott eller Giroud skader seg.

 

Betyr Ozil inn at Cazorla flyttes permanent over på venstre? Problemet med det er at vi mister all bredde. Det så vi f. Eks i dag.

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg ikke tar i mot Ozil, men jeg forstår ikke helt overgangen. Det er ikke i den posisjonen skoen trykker. Vi sliter fremdeles dersom Walcott eller Giroud skader seg.

 

Betyr Ozil inn at Cazorla flyttes permanent over på venstre? Problemet med det er at vi mister all bredde. Det så vi f. Eks i dag.

Ikke nødvendigvis. Cazorla drifter inn i banen og skaper rom for backen. Er jo en del av filosofien til Wenger å ha en offensiv venstreback. Og Walcott gir oss bredde på motsatt flanke. Kan funke meget bra.

 

Ozil hadde vært en drømmesignering samme om det ikke er den posisjonen som trengs aller, aller mest.

Lenke til kommentar

Åh?

 

Morsomt å se hvilke spillere som ville vært perfekt for United for tiden, ettersom det virker som om alle supportere mener forskjellige ting. Øzil spiller jo best i den samme rollen som Kagawa, og vi trenger strengt tatt ikke en forsterkning der. Sier selvfølgelig ja takk til Øzil da fyren er kvalitet - men det er ikke der først og fremst det trengs forsterkninger i United sitt lag, IMO.

Hvilken rolle er det Kagawa har i United om jeg får spørre? Virker ikke som at Moyes har sansen for karen, så jeg tviler på at det blir noe særlig med spilletid på han med det første. Han blir jo ikke engang prioritert når Rooney er skadet, selv da er Young/Giggs/Snipes foran i køen.

 

Som Stone nevner, enkelte ganger er man bare nødt til å vise muskler på markedet (vi hadde vel strengt tatt ikke behov for Persie da vi signerte han). Se på den offensive midtbanen til Chelsea og sammenlign den med vår, der snakker vi enorm klasseforskjell. Ja takk til Özil.

Lenke til kommentar

Hvilken rolle er det Kagawa har i United om jeg får spørre? Virker ikke som at Moyes har sansen for karen, så jeg tviler på at det blir noe særlig med spilletid på han med det første. Han blir jo ikke engang prioritert når Rooney er skadet, selv da er Young/Giggs/Snipes foran i køen.

 

Som Stone nevner, enkelte ganger er man bare nødt til å vise muskler på markedet (vi hadde vel strengt tatt ikke behov for Persie da vi signerte han). Se på den offensive midtbanen til Chelsea og sammenlign den med vår, der snakker vi enorm klasseforskjell. Ja takk til Özil.

hvorfor kalles welbeck for snipes ?

Lenke til kommentar

Har ikke mye tro på den siste der. I så fall må enten Walcott, Cazorla, Özil eller di Maria droppes. Større tro på at vi henter Benzema hvis Suarez forsvinner i så fall. Tviler også på at Walcott blir dyttet frem som spiss for å gi plass til de andre herrene der mtp. at han har for mange svakheter til å spille ensom spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...