Gå til innhold

USA vil angripe SYRIA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske anti-Nato og anti-USA, men det de gjør nå er riktig. Syria har gått altfor for langt, uansett hvordan de ender opp etter en intervensjon, så kan det vanskelig bli verre enn det er nå. Assad slakter sitt eget folk over en lav sko, og halve landet ligger i ruiner. USA gjør det rette ved å prøve å sette en stopper for denne galskapen.

 

Og uten at jeg skal påberope meg noen ekspertise på området, så tviler jeg sterkt på at Russland eller Iran ønsker å starte en ny verdenskrig over et relativt uviktig land som Syria. At det kan bli en diplomatisk krise, ja for all del, men full krig, nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det området kommer ikke akkurat til å bli mer "stabil" av et angrep fra USA. De kommer til å kjempe side om side med Al-Qaida. Syria har offisielt blitt et trekant drama.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Disse "bevisene" ... er de fabrikert av de samme som mente at Saddam hadde masseødelggelsesvåpen?

 

Glimrende påskudd for USA. Vet ikke helt hva de tjener på å angripe, men ett eller annet er det, og denne gassingen er påskuddet de trenger.

 

Den samme blir det. Det var bare en fyr som sto bak den løgnen:

http://www.independent.co.uk/news/world/politics/man-whose-wmd-lies-led-to-100000-deaths-confesses-all-7606236.html

Lenke til kommentar

USA Worldpolice to the rescue!

Kommer til å skje akkurat samme med Syria som med Irak, landet massakerer sine egne innbyggere, USA rykker inn, verden hater USA i etterkant. Nå driver Assad å gasser sine egne sivile, og igjen blir det opp til USA å rydde opp. Latterlig.

Noen hater usa fordi vi ikke gjør noe, andre hater USA fordi vi gjør noe slik er det når en er supermakt. Når var det sist verden hatet Norge for de gjorde eller ikke gjorde? Når du blir hatet uansett forandrer det tankegangen

Lenke til kommentar

Å tro denne krigen har noe med Syria gjøre :roll: som Libya er dette bare et spill..

 

Ja tenker på det også

 

Khaddafi drepte aldri sine egne men opprøre som det var andre folk bak

 

etter han døde sa folket at de elsket han på intervjuer ogsånt

Skulle gjerne likt å se disse "bevisene". Jeg har ikke noe større sympati for opprørerne enn for Assad. Ganske liten sympati for noen av dem egentlig. Så USA bør ikke blande seg inn.

 

Jeg mener Vesten ikke må blande seg så mye, generelt.

 

Samme mener jeg å, jeg har ikke sympati for de som dør i syria eller egypt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...