Gå til innhold

Tråden om Destiny the game


Anbefalte innlegg

Når det kommer til anmeldelser så er det en håndfull personer jeg lytter litt mer til en andre. Personer som jeg anser lik meg når det kommer til hvilke spill dem liker. Men jeg lar aldri 1 anmeldelse bestemme et potensielt kjøp for meg.

 

Og det er ekstremt viktig å lese anmeldelser. Ikke kun se på karakteren. Ofte jeg har leste anmeldelser ifra anmeldere jeg ikke tar så seriøst. Og så har dem trukket og hengt seg opp i ting som er helt tullete. Typiske anmeldere som leter for hardt etter noe å trekke på og ikke ser hva det bra om dem fikk det kastet i tryne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre her som sliter med cattle feilmelding hver gang dere skal starte opp Destiny?

Jeg har fått denne feilkoden hver gang jeg har prøvd å starte spillet, siden i går. Var heldig i dag tidlig, så jeg fikk spilt bittelitt før jeg fikk først én caterpillar feilkoden for så å motta enda flere cattle for hvert forsøk siden.

 

Jeg håper at det bare er Bungie som jobber med et eller annet på serverne. Men j**lig irriterende allikevel.

Lenke til kommentar

(...)

 

Og det er ekstremt viktig å lese anmeldelser. Ikke kun se på karakteren. Ofte jeg har leste anmeldelser ifra anmeldere jeg ikke tar så seriøst. Og så har dem trukket og hengt seg opp i ting som er helt tullete. Typiske anmeldere som leter for hardt etter noe å trekke på og ikke ser hva det bra om dem fikk det kastet i tryne..

 

Jeg har lagt merke til en del anmeldere som fokuserer på uviktige ting og trekker for det, som f.eks. mangel på politisk korrekthet i spill. Spesielt etter at GamerGate satt fokus på måten mange nettsider dekker spill på, har jeg blitt mer oppmerksom på det. Spesielt de verste SJW-sidene, som Kotaku og Polygon, hvor sistnevnte ga Tropico 5 lavere score for å ikke være politisk korrekt.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Neimen så inne i granskauen dårlig flaks det er mulig å ha i det spillet her da.

Er lvl 27 nå, straks rank 2 på Crucible, gjort story blah blah blah...men får ingen loot av type legendary i det hele tatt. Exotic kan jeg se langt etter. Brukte faktisk 23 Moth of light..fikk en armor piece til en annen klasse. Eneste leg. jeg har er to seccondary weapons som jeg ikke bruker da de ikke passer min spillestil. Har en leg. Armor del som jeg har kjøpt for hardt opptjente poeng.

Dettes spillet er jo faen meg et asiatisk grindehelvete i forkledning. På toppen av det hele klarer jeg aldri å slutte å ha et håp heller da. Om at det en dag må tilfalle meg et legendary våpen jeg faktisk har lyst på.

 

Er lvl 6,5 hos cryptarc, men det spiller ingen rolle. Kunne like gjerne satt penger på rekelaget i vm i kurvfletting. Drittspill. Som jeg ikke klarer å ligge unna.

 

Junior som spiller på sin konto har gått lei av å få legendary hele tiden. Hos han dukker det opp som belønninger for den ene pvp-kampen etter den andre.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Spliller folk destiny lengre? Prøvde demoen i går på xbox one og det var kjempe gøy, men har hørt at det ikke er noe form for matchmaking i spillet:( stemmer det? De jeg kjenner som spiller destiny har sluttet så da er jeg avhengig av god matchmaking:)

 

 

Noen som kan forklare meg litt om hvordan det fungerer? PS: har NULL peiling på Destiny så forklar som jeg er en liten unge:P

 

takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...