Gå til innhold

GTA:V Online Crew (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant i dag ut at Elkjøp hadde slettet kontoen min og alle aldre ordrer i samme slengen. Jeg fikk et gavekort på 100kr i unnskyldning... :wallbash: Å siden jeg bor på landet er jeg avhengig av nettbutikker og nå finner jeg selvfølgelig ikke kodebrikken min.. Ser ikke ut som det blir GTA V på release date for min del :(

Velg faktura som betalingsmåte, så kan du enten betale om 7 dager (Gamezone) eller 14 dager (Komplett).

 

Jeg vil svert gjerne joyne et crew for ps3.

 

Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør dette?

 

Jeg har logget med på social club nå... Må dette gjøres via pc?

Vil man også bruke social club på PS3? Jeg skjønner ikke dette jeg.

 

Takk for hjelpen.

Dette er Xbox crew, så du må nesten spørre i PS3 trådene. :)

Vet ikke om det blir mulig å joine et crew ingame, men du finner de ihvertfall på social club nettsiden. :)

Lenke til kommentar

Velg faktura som betalingsmåte, så kan du enten betale om 7 dager (Gamezone) eller 14 dager (Komplett).

 

Dette er Xbox crew, så du må nesten spørre i PS3 trådene. :)

Vet ikke om det blir mulig å joine et crew ingame, men du finner de ihvertfall på social club nettsiden. :)

 

Hahah, faen, rota meg inn på feil tråd også ja.....! Javel ja...

 

Jeg skjønner ikke noe av de crew greiene :p

Lenke til kommentar

Selv om det står sendt, er det antagelig ikke levert til posten. Ut fra en annen tråd om forsendelser har vi funnet ut at sendt er det samme som "pakket og klart til å levere til posten", så man får det antagelig ikke på mandag selv om det står at det er sendt i dag, for antagelig er det fortsatt på lageret, bare pakket og merket.

Det gjelder ihvertfall elkjøp, står sendt, men de har ikke levert de til posten enda.

Lenke til kommentar

Selv om det står sendt, er det antagelig ikke levert til posten. Ut fra en annen tråd om forsendelser har vi funnet ut at sendt er det samme som "pakket og klart til å levere til posten", så man får det antagelig ikke på mandag selv om det står at det er sendt i dag, for antagelig er det fortsatt på lageret, bare pakket og merket.

Det gjelder ihvertfall elkjøp, står sendt, men de har ikke levert de til posten enda.

 

Tror nok at når det står "sendt" så er det sendt, når det gjelder Komplett. Ivertfall i følge sporingen, der det står den er gått ut på utgående enhet. EDIT: Jeg så på feil sporing :p Tror nok du har rett, står ingenting på sporingen enda, regner med det sendes ut imorra tidlig.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

 

Tror nok at når det står "sendt" så er det sendt, når det gjelder Komplett. Ivertfall i følge sporingen, der det står den er gått ut på utgående enhet.

Les: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727

Har du fått sporingsnummer og kan spore hvor den er på posten, ikke bare "informasjon om pakken er motatt", uten at du kan se hvor det er?

 

 

edit:

fra komplett:

Hei,

 

Vi har aboslutt ikke lov til å sende GTA før lanseringsdato da vi da hadde blitt kraftig saksøkt av Rockstar. Dette er en svært storlansering og vi kan ikke ta sjansen på om posten leverer før lanseringsdato dersom vi sender ut før. Men vi vil gjøre det vi kan for at flest mulig mottar på lansering.

 

 

Med vennlig hilsen

Fredrik

Salg & Kundeservice

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...