Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Slippe unna fartsbot - funker dette?


krangel

Anbefalte innlegg

 

Hadde jeg sittet på med en som kjørte hinsides livsfarlig og som ikke ville stoppe, så hadde jeg sagt at jeg hadde dratt i brekket når jeg hadde telt til ti om han ikke roa seg ned eller starta og bremse for å sleppe meg av. Dermed ville sjåføren selv bestemt om jeg rørte håndbrekke eller ikke.

Så - din respons i en potensielt livsfarlig situasjon er å gjøre den enda farligere? Vi får håpe du stort sett sitter i baksetet når du sitter på med andre. Parkeringsbremsen er en parkeringsbrems og skal ikke under noen omstendighet brukes til noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan av erfaring av en lignende episode si at dette fungerer.

 

Utrolig nok.

 

Jeg vil gjerne høre detaljene eller se en form for dokumentasjon på at du faktisk har vært med på å slippe unna på denne måten? Det høres ganske utrolig ut.

 

Hvis noen i tråden er tøffe nok kan de få lånt en hi-ace eller annen egnet bil og sette dette på prøve - med kamera selvsagt :wee:

Lenke til kommentar

Så - din respons i en potensielt livsfarlig situasjon er å gjøre den enda farligere? Vi får håpe du stort sett sitter i baksetet når du sitter på med andre. Parkeringsbremsen er en parkeringsbrems og skal ikke under noen omstendighet brukes til noe annet.

 

Hadde passet på å dra i det først når det var ett litt tryggere øyeblikk, og jeg hadde ikke dratt alt jeg kunne i det heller. Hadde dratt sakte og forsiktig. Hadde også stoppet om føreren hadde vist tegn til at han var villig til å stoppe og true livet mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...