Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Synd at de tar så j**** med DLC sandbox og andre ting. Grafikken er ikke den beste, men det skyldes at kapasiteten makses ut p.g.a at den genererer nesten alt tilfeldig.

 

Vil si at spillet er en slags overlevelses-simulator.

 

Syns de burde slutte å sole seg i glansen av salgsuksessen eller hva enn de holder på med. Det er rykter om at PC versjonen kommer til å bruke Farcry 3 motoren(tviler sterkt), men ligger en video ute.

 

Uansett, burde ha kommet ut til PC og PS3.

 

Lenge har dere spilt dette spillet? Er helt besatt, brukt nok 70 timer eller mer. Startet på nytt fem ganger.

 

Da jeg startet brukte jeg hovedsakelig melee og hovedpersonen, men fant ut at de som jeg får inn med egenskaper som "nible" regenererer stamina dobbelt så fort og er raskere til å snike. Er et stort våpenarsenal i spillet, men går for melee foruten noen få ganger med hagle på big-uns.

 

Burde hatt en offisiell tråd på dette spillet, men siden det ikke finnes en fra før antar jeg at få spiller det?

 

Anbefaler spillet på det høyeste. Noen har klaget over at det er for vanskelig og jukset, men det er egentlig ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-versjonen blir å ha omtrent samme grafikk, da det kjøres på samme spillmotor. Dessuten er det et indie-spill som trolig har et langt lavere budsjett og utviklere enn stortitler som for eksempel Far Cry.

Bare for å pirke litt: Det er ikke et indie-spill.

 

Undead Labs er en uavhengig utvikler, men Microsoft eier rettighetene til State of Decay.

 

Stemmer det virkelig at grafikken vil bli noe av det samme på pc, skuffet...

Det er en av grunnen til at jeg ikke kjøper det på Xbox.

 

 

 

Det vil sannsynligvis kjøre i høyere oppløsning og med bedre framerate på PC, men ikke forvent et massivt hopp når det gjelder grafikken.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

 

 

Grafikken har ingenting å si for innlevelsen i dette spillet. Hvis dette er kriteriet ditt må du har gått glipp av mange gode spill.

Jeg har ikke noe imot om grafikken ikke er crysis, men da må gameplay fange interessen min noe det ikke har gjort så langt.

Men uansett, så kommer jeg mest sannsynlig til å kjøpe det når det kommer til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...