Gå til innhold

Splinter Cell - Blacklist. For oss som spiller på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips ang. spies vs. mercs? Som spy veit fienden EKSAKT hvor jeg er samme hva jeg gjør, og som merc har jeg ikke snøring på hvor fienden er (de kan løpe maks uten å lage lyd f.eks.). At motstanderlaget ALLTID består av klanfolk med høy level gjør det selvsagt ikke lettere, men det hadde jo vært ålreit å forstå hvordan folk klarer å holde styr på motstanderne.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Har kommet meg ett godt stykke nå, og er rimelig fornøyd med spillet, men det har noen feil.

  • Lyden forsvinner til tider under cutscenes.
  • First Person med Briggs er ett rent helvete
  • Spillet starter til tider opp i vindu og ikke fullskjerm
  • Spillet krasjer bare helt tilfeldig,

 

En ting som irriterer meg jæææævlig mye er fiender som har hjelm på hodet.

Vis de har en arbeiderhjem som ikke dekker hele trynet, men kun toppen, så teller det som at hele hodet er forsterket av adamantium, trenger to skudd med skarpskytterrifle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noen problemer med lyden, har du installert patchen?

 

Biten med Briggs var helt kurant synes jeg (bortsett fra at man drepe én kar med gassmaske). Ellers var det da bare å snike seg igjennom.

 

Alt+enter er din venn.

 

Mitt krasjer også tilfeldig. Sjelden, men en gang annenhver dag jeg spiller eller så. Samme med Uplay.

 

Om du er nærme nok kan du ta dem med ett skudd av og til om jeg ikke husker feil. Men ja, skyter du dem rett i kjeften teller det som et skudd i hjelmen.

 

Selv irriterer jeg meg egentlig bare over én ting i single playeren, og det er lagringspunktet der man skal knabbe en harddisk. Det er spillets vanskeligste sted å snike, og blir ikke bedre av at man må vente 1,5 minutt hver gang før man faktisk kan drite seg ut igjen. Dette partiet krever helt ekstremt god timing, og det å måtte vente så lenge mellom hvert forsøk gjør det veldig frustrerende. Også flyplassbanen, hvor man er tvunget ut i kamp og får utdelt elendige våpen og null armor.

Multien har selvsagt også en ekstremt irriterende greie - stikker host får man et tap uansett, akkurat som i COD. Sannelig ikke lett å vinne ettersom annenhver host stikker underveis i runden.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Når jeg skal starte spillet i uPlay, altså trykker "spill", så kommer det opp en boks kalt "Ubisoft Autopatch". Denne boksen er på skjermen i kanskje 2 sekunder før den lukker seg og ingenting skjer videre. FarCry3, som jeg også installerte idag, funker helt fint. Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar

Når jeg skal starte spillet i uPlay, altså trykker "spill", så kommer det opp en boks kalt "Ubisoft Autopatch". Denne boksen er på skjermen i kanskje 2 sekunder før den lukker seg og ingenting skjer videre. FarCry3, som jeg også installerte idag, funker helt fint. Hva kan være problemet?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1533275&p=20869115

Prøv det han skrev i innlegget sitt.

 

Noen som vet om det er mulig å avbryte å kaste en granat eller hva som helst, etter man har fått opp "pilen" hvor gjenstanden vil lande?

Om det var forstålig..

Lenke til kommentar

Kjøpte Blacklist på gamesplanet.com i går. Nå har jeg endelig fått lastet ned og installert, men får ikke startet det. Har installert 1.0.1 patchen manuelt da jeg trodde autopatching var klikk. Det som skjer er at det popper opp et terminallignende vindu sammen med autopatcheren i en brøkdel av et sekund, før det bare forsvinner. Ingenting skjer, og spillet starter ikke.

 

HJELP :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...