David_1214 Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Hei! Jeg bare lurte på en ting! På lanseringsdagen av både ducktales og splinter cell blir de ikke tilgjengelig for å spille før klokken 19:00. Hvorfor er det sånn? Skal ikke spillene bli tilgjengelig 00:00 på lanseringsdagen? Endret 21. august 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Fordi det finnes flere tidssoner? 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Fordi 19:00 vår tid tilsvarer 10:00 der Steam holder til. Det er alltid kl. 10:00 at spill blir lansert, salg starter/slutter osv. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Kjett ass, men om man kjøper key et annet sted, og aktiverer, gjelder det samme? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Kjett ass, men om man kjøper key et annet sted, og aktiverer, gjelder det samme? veldig kjett ass, uansett...ja Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Dagens ord: Kjett 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Kjett ass, men om man kjøper key et annet sted, og aktiverer, gjelder det samme? Ja. Om spillet ikke er utgitt på Steam, spiller det ingen rolle hvor du fikk den keyen fra - spillet får du ikke lastet ned og begynt å spille før Steam har åpnet for det. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Dagens ord: Kjett Så vidt jeg vet blir ikke kjett brukt utenfor spesifikke deler av Oppland og Hedmark, noe som er synd, fordi det er et herlig ord. Men nok om språk. Det kan være flere grunner til at spill ikke blir lansert ved midnatt. Som oftest er det en tidssoneforskjell, men det kan også være utviklere eller utgivere som holder tilbake på utslipp i forskjellige regioner (for å samsvare med utslipp i fysiske butikker i forskjellige regioner, antar jeg). Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Så vidt jeg vet blir ikke kjett brukt utenfor spesifikke deler av Oppland og Hedmark, noe som er synd, fordi det er et herlig ord. Men nok om språk. Det kan være flere grunner til at spill ikke blir lansert ved midnatt. Som oftest er det en tidssoneforskjell, men det kan også være utviklere eller utgivere som holder tilbake på utslipp i forskjellige regioner (for å samsvare med utslipp i fysiske butikker i forskjellige regioner, antar jeg). Fikk svar på det fra de jeg kjøpte key hos Kan aktiveres via Uplay eller noe lignede. Sånn at Splinter Cell kunne spilles fra midnatt av Bare ikke på steam Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Men da er du vel låst til å måtte bruke Uplay, og vil med andre ord ikke kunne aktivere i Steam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå