Gå til innhold

Er dette Olympus' nye flaggskip?


Anbefalte innlegg

Er de ikke gratis? ... :xmas:

Det kommer an på hva du sammenligner med ;) GX7 + E-M1 blir jo billigere enn en Leica M :D

 

Joda, jeg har tenkt tanken :green: Men så frister jo Olympus 12-40mm i tillegg.

Det er er poeng - men for min del, så frister E-M1 mest fordi den kommer til å egne seg til ZD glass. Jeg har allerede en 14-54mm, og kan få kjøpt en 50-200mm til en fornuftig pris.

 

Så da er tanken å bruke GX7 med små faste objektiver og E-M1 til store zoomer.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ja, da må en vel bare ta en Ole Brumm og si; ja takk, begge to! :hmm::green:

 

Ånei, du, det sa han ikke:

"Og da Sprett spurte.«Vil du ha honning eller boksmelk til brødet?» ble Brumm så glad at han svarte: «Begge deler.» Men for ikke å virke grådig, tilføyde han: «Tusen takk. Men det er ikke så farlig med brødet»"

Lenke til kommentar

 

Ånei, du, det sa han ikke:

"Og da Sprett spurte.«Vil du ha honning eller boksmelk til brødet?» ble Brumm så glad at han svarte: «Begge deler.» Men for ikke å virke grådig, tilføyde han: «Tusen takk. Men det er ikke så farlig med brødet»"

Samma, det vel! Liker hverken honning eller boksmelk, men tar gjerne to brød jeg! :rofl:

Lenke til kommentar

Fra oversiden:

20130830-152634.jpg

Liker at det er flere dedikerte knapper, savner en egen knapp til lysmåling og drive-mode på E-M5'en min... Ser og at 12-40 har en fornuftig størrelse...

 

Objektivene bør nok ikkje bli særlig tjukkere viss dei skal brukes på OM-D i så fall så vil knapene foran på kamera bli vanskelig å handtere, ellers så ser E-M1 ut til å bli ein meir seriøs etterfølger til det gammle OM kamerane viss me aksepterer x2 krop. i og med at det har fokus peaking, så er det greit å fokusere manuelt også. :dribble:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...