Gå til innhold

[Løst] Mirrors edge, Medal of honor og Dead Space | Første mann til mølla!


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spoilerne nedenfor skjuler 3 koder til Mirrors Edge, Medal of honor og Dead Space Origin koder.

 

Skriv nedenfor når du har aktivert spillet på din konto!

 

Vi følger første mann til mølla konseptet:

 

 

DONE

 

 

Jeg kommer nok til å gjøre det neste ved neste Humble bundle dersom jeg allerede eier spillene. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg aktiverte Dead Space.

 

Tusen takk!

 

Bare hyggelig, er ikke vits å ha to kopier av spillet. ;)

 

 

Jeg aktiverte Medal of Honor. Thanks alot dude!

 

Bare hyggelig! :)

 

 

Og jeg fikk Mirrors Edge

 

TAKK!

 

Bare hyggelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

det er forbudt å dele spillene med andre, du er faen meg drøy.

 

du bryter reglene til en veldedighets kampanje? -karma på deg

 

Er det? Vel, jeg har ikke hørt at det ikke er lov, så det er vel deres problem. Uansett, hva skal jeg gjøre med de spillene jeg uansett har fra før av? Bare lage nye kontoer for å aktivere?

 

Nå er jeg neppe den eneste som gjør dette. Og dersom det er dårlig Karma har jeg faen med ikke peiling på hva du snakker om, dette var ihvertfall ikke egoistisk.

Lenke til kommentar

 

Er det? Vel, jeg har ikke hørt at det ikke er lov, så det er vel deres problem. Uansett, hva skal jeg gjøre med de spillene jeg uansett har fra før av? Bare lage nye kontoer for å aktivere?

 

Nå er jeg neppe den eneste som gjør dette. Og dersom det er dårlig Karma har jeg faen med ikke peiling på hva du snakker om, dette var ihvertfall ikke egoistisk.

det sto da jeg kjøpte det at codes is for personal use ONLY

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

umodent og drive med personangrep.

 

du brøt reglene, men idolet ditt er vel han usa forræderen så ikke så rart...

 

"Regler"? Jeg har ikke skrevet under noen kontrakt hvor jeg ikke har lov å gi bort nøklene, så det er ikke mitt problem dersom de mener det er for personlig bruk. Det er egentlig komisk at du i det hele tatt henger deg oppi om jeg legger ut disse nøklene. Du kan også se hvem som er på topplisten over å ha betalt mest, hvor det er butikker som https://www.g2a.com/ som har betalt mest, og som da ikke kjøper det for personlig bruk, men for å selge dem for en dyrere sum.

 

Og uansett er det ikke ditt problem.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

På siden hvor man finner nøklene, kan man lese følgende: "All keys are for your personal use only."

 

Det som er komisk her, er at du tror man må skrive under på en kontrakt for at du ikke skal kunne gjøre som du vil.

 

*Legger meg flat*

 

Jeg forstår poenget, men hva er galt med å gi dem bort? Jeg forstår at dere sikkert mener det er dumt å gjøre det, da jeg sikkert ødelegger for at de kommer til å kjøpe pakken, men så er jeg ikke den eneste som gjør det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg var i ferd med å gi bort et par av disse spillene selv, men jeg tar ingen sjanser med tanke på reglene. Det er jo helt fair at de har laget slike regler når dealen uansett er så godt at alle selv kan kjøpe.

 

Sier ingen grunn til å kritisere Whistleblower her, han gjør bare oss andre en tjeneste, med noe risiko for seg selv. Men kanskje det kan presiseres at alle anbefales å kjøpe pakken uansett, da det er til støtte for veldig gode saker.

Lenke til kommentar

hvor kom jeg med personangrep?? det er faktsik drøyt å stjele potensielle penger fra veldedighets organisasjoner

 

Såklart er det drøyt å stjele penger fra veldedighets organisasjoner, men nå har han jo faktisk betalt for spillene og mest sannsyneligvis støttet opptil flere veldedighets organisasjoner. Personangrepet finner du i ditt første innlegg forresten.

 

Jeg var i ferd med å gi bort et par av disse spillene selv, men jeg tar ingen sjanser med tanke på reglene. Det er jo helt fair at de har laget slike regler når dealen uansett er så godt at alle selv kan kjøpe.

 

Sier ingen grunn til å kritisere Whistleblower her, han gjør bare oss andre en tjeneste, med noe risiko for seg selv. Men kanskje det kan presiseres at alle anbefales å kjøpe pakken uansett, da det er til støtte for veldig gode saker.

Hva er risikoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...