Gå til innhold

[Løst] Mirrors edge, Medal of honor og Dead Space | Første mann til mølla!


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg var i ferd med å gi bort et par av disse spillene selv, men jeg tar ingen sjanser med tanke på reglene. Det er jo helt fair at de har laget slike regler når dealen uansett er så godt at alle selv kan kjøpe.

 

Sier ingen grunn til å kritisere Whistleblower her, han gjør bare oss andre en tjeneste, med noe risiko for seg selv. Men kanskje det kan presiseres at alle anbefales å kjøpe pakken uansett, da det er til støtte for veldig gode saker.

 

 

Usikker på hva du mener med risiko? Jeg tror ikke de kan komme å saksøke en person bare fordi den personen ga en ting han kjøpte gratis til en annen. Jeg gjorde det fordi jeg tror de som får spillet kommer til å more seg med det, og ser ingen grunn til å ha det liggende når jeg allerede har noen av spillene fra før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte ikke på å saksøke, men har hørt om folk som får problemer med Steamkontoene sine pga keys kjøpt i andre markeder osv. Tviler på at den reelle risikoen er veldig stor men jeg turte ikke gjøre det selv, selv om jeg tenkte tanken på å dele da jeg fikk ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...