Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Diktatoren vender tilbake i Tropico 5 (Linux, Mac, Windows, X360)

Recommended Posts

De har lovet veldig mye før. Men det lar seg vel gjøre denne gangen. Disse løftene er ikke så store. Har elsket alle spillene frem til nå.

Edit: Venter spent på flere detaljer.

Edited by Arnold*Rimmer

Annonse

Strålende nytt. Jeg har spilt Tropico 3 og 4 massevis, spillene gjør strategi på en unik og avhengighetsskapende måte ;)

Om de kommer med en 5'er blir det kjøp på dag en!

Vet at spillet er gammelt. Kunne vært artig om en versjon 6 kom med etterlikninger av spilloppbyggingen til GTA5. Men det er vel alt for ambisiøst å tenke at en så liten spillutvikler takler?

Edited by G

Vet at spillet er gammelt. Kunne vært artig om en versjon 6 kom med etterlikninger av spilloppbyggingen til GTA5. Men det er vel alt for ambisiøst å tenke at en så liten spillutvikler takler?

Tropico 6 kommer senere i år.

Skulle ønske de turte å gå litt i retning måten en forflytter seg på i GTA5. Altså at selve bybyggingen var nede på gatenivå om man ønsket. Sånn at man slapp å zoome inn og ut. Dette blir litt for bybyggeraktig, og slike er det mange av.

Kjøpte en tidligere versjon av Tropico. Og likte ikke den så godt kanskje fordi jeg ikke hadde så heftig skjermoppløsning. Men syntes det å få gjøre noe endte i alt for mye inn og utzooming foran det å virkelig kunne nyte atmosfæren. Det første tropico-spillet hadde fin latinamerikansk musikk husker jeg. Og det var vel litt derfor jeg skaffet meg en versjon eller to senere, I håp om at det var like artig musikk der. (tror jeg kjøpte den på Steam, gidder ikke å sjekk versjonsnummer (kanskje versjon 3).

Her er den nye, og de har ikke endret så mye på det jeg nevner med Tropico 6:

Edited by G