Gå til innhold

Xbox One utsettes til 2014 i Norge


Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at det ikke har nyhetsverdi. Jeg mener bare at noen hisser seg så til de grader opp over dette og blir oppriktig forbannet. Folk mangler perspektiv så det holder..

 

Folk må da ærlig talt få lov til å bli forbannet når noe som betyr noe for dem blir tatt fra dem, om enn midlertidig. Så lenge det ikke går over til å bli sjikane eller personangrep burde ingen ha noen problemer med det. Hvordan andre prioriterer innholdet i livet sitt er ikke noe vi har noen rett til å legge oss opp i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier ikke at det ikke har nyhetsverdi. Jeg mener bare at noen hisser seg så til de grader opp over dette og blir oppriktig forbannet. Folk mangler perspektiv så det holder..

Mener du perspektiv fra Microsofts ståsted?

 

Det Microsoft gjør nå blir som å sette seg på en stol, med 2 pistoler for hver fot som plasseres på toppen av kneskålene, og deretter fyres av i en 90 graders vinkel rett ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmm. Bestille fra statene da? Disse er vell ikke regionlåste? Men da dukker det vell heller ikke opp noen spill i Norge før på nyåret...Satan så vanskelig det skal være for Microsoft å gjøre noe som helst riktig for tiden.

 

alle xone maskinene blir låst så de ikke virker utenfor sin originale utgivelses region, så kjøper man en xone fra usa så virker den kun innenfor det landets grenser, tar man den til europa vil den ikke virke i det hele tatt

Lenke til kommentar

alle xone maskinene blir låst så de ikke virker utenfor sin originale utgivelses region, så kjøper man en xone fra usa så virker den kun innenfor det landets grenser, tar man den til europa vil den ikke virke i det hele tatt

 

Dette er ikke lenger tilfelle. Det var den opprinnelige planen slik den ble presentert på E3, men Microsoft snudde senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om prisen blir høyere skulle neimen ikke forundre meg

Microsofts vandrer formålsløs rundt omkring, i håp om at de finner den Gyldne Middelveien.

Og at prisen plutselig kan justeres opp kommer ikke til å få meg innlagt for sjokkskader, de valgene MS tar er lunket, noen varme og behagelige andre iskalde og ufordragelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk må da ærlig talt få lov til å bli forbannet når noe som betyr noe for dem blir tatt fra dem, om enn midlertidig. Så lenge det ikke går over til å bli sjikane eller personangrep burde ingen ha noen problemer med det. Hvordan andre prioriterer innholdet i livet sitt er ikke noe vi har noen rett til å legge oss opp i.

 

MS har ikke tatt fra noe fra noen. Konsollen kommer bare litt senere enn opprinnelig planlagt enkelte steder. Folk må gjerne bli forbanna, men jeg er i min fulle rett til å mene at dette ikke er noe å hisse seg opp over. Jeg har også forhåndsbestilt den og syns at utsettelsen er dumt, men jeg klarer faktisk ikke å se hva slags problem dette skulle medføre i livet mitt. Den kommer et par måneder senere, so what.. Den som venter på noe godt, osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener du perspektiv fra Microsofts ståsted?

Tror du det var det jeg mente?

 

Det Microsoft gjør nå blir som å sette seg på en stol, med 2 pistoler for hver fot som plasseres på toppen av kneskålene, og deretter fyres av i en 90 graders vinkel rett ned.

Overhodet ikke..

Lenke til kommentar

Woop da er en X1 bestilt igjennom en live bud fra england

 

Ikke en sjangs at jeg venter til 2014.....

 

Er ikke alle forhåndsbestillinger i England utsolgte siden forrige måned? (edit: hmm, mulig jeg tenker på PS4. Xbox One har jo ikke solgt i fantastiske mengder ennå)

 

Du tar en sjanse med det der valget uansett. Ikke bare velger du den svakere konsollen rent hardwaremessig, men du importerer den til et land Microsoft har gjort klart at de ikke prioriterer, og du sier fra deg forbrukerrettighetene i farten. Alt dette for en konsoll hvor det meste av funksjonalitet utover spill ikke vil fungere i Norge i 2013 uansett.

 

Er Ryse virkelig så viktig for deg, eller er det en annen grunn til at du er så desperat etter Xbox One? Jeg spør av ren nysgjerrighet, så ikke ta det feil vei. :)

Endret av TiLT42
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke alle forhåndsbestillinger i England utsolgte siden forrige måned? (edit: hmm, mulig jeg tenker på PS4. Xbox One har jo ikke solgt i fantastiske mengder ennå)

 

Du tar en sjanse med det der valget uansett. Ikke bare velger du den svakere konsollen rent hardwaremessig, men du importerer den til et land Microsoft har gjort klart at de ikke prioriterer, og du sier fra deg forbrukerrettighetene i farten. Alt dette for en konsoll hvor det meste av funksjonalitet utover spill ikke vil fungere i Norge i 2013 uansett.

 

Er Ryse virkelig så viktig for deg, eller er det en annen grunn til at du er så desperat etter Xbox One? Jeg spør av ren nysgjerrighet, så ikke ta det feil vei. :)

 

Fyrn sjekker på game.uk i morgen ellers blir det amazon.uk der han bestiller for meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan kan man ta fra noen en ting de ikke har?

 

Frem til i dag hadde disse menneskene muligheten til å spille Xbox One-spill sammen med resten av lanseringslandene i 2013. Dette ble tatt fra dem. Det er mulig dette blir for abstrakt for deg, men som sagt, det er din mening vs andres mening.

 

For ordens skyld, jeg har minimalt med interesse for Xbox One utover det rent forretningsmessige. Jeg liker å spekulere i konsekvensene av ting som det denne artikkelen omfatter. Derfor er jeg ikke personlig affektert på noen som helst måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...