Gå til innhold

Åtte Kazam-mobiler slippes i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, helt nytt selskap også satser de på Android.. I følge WP-entusiastene vil det være dødsdømt å satse på noe så populært som Android fordi det markedet er "tatt". WP skal vistnok være mye enklere å satse på fordi man ikke trenger å selge særlig mange telefoner for å bli størst på WP. Men det er altså WP-entusiastene.

 

Lykke til HTC-utspringeren. Jeg holder i hvert fall muligheten åpen for å kjøpe Kazam-telefon neste gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
I følge WP-entusiastene vil det være dødsdømt å satse på noe så populært som Android fordi det markedet er "tatt".
Ja, det var vel bare 115 av 187 millioner Android-telefoner solgt i Q2 som ikke var fra Samsung, definitivt et helt ferdigdominert marked.

"Bare" 60% av markedet eies ikke av Samsung med andre ord?

 

Nå er det vel heller ikke sånn at det er umulig å ta markedsandeler fra Samsung heller. Jeg har Samsungtelefon i dag, men skifter gjerne til en annen Androidprodusent i fremtiden om konkurrentene leverer noe bedre.

Lenke til kommentar

'cactly. Tallet for antall solgte Ikke-Samsung Android-telefoner i 2Q2013 er omtrent på samme størrelse som tallet for antall solgte Android-telefoner inklusive Samsung i 2Q2012. Lenovo solgte flere Android-telefoner i Q2 enn Nokia solgte WP8-telefoner! Nesten alle vokser. Smarttelefoner er i ferd med å bli et forbruksmarked, der man kjøper ny telefon selv om den gamle fortsatt er i god stand.

 

Markedet slår ikke meg som "tatt" akkurat.

 

Det ser litt mørkt ut for Ubuntu-telefonen på kort sikt, men Kazam tar i når de prøver, Jolla har tilsynelatende stø kurs, Lenovo og ZTE vokser og til neste år vet vi hva Samsung mener å gjøre med Tizen.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...