Gå til innhold

[Løst] Gaming stasjonær, ca. 15k, intel + 770 (kanskje 780?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er dette du burde ha, over flere skjermer er 6GB VRAM en stor fordel!

 

Dersom han ikke skal ha flere skjermer allikevel, er 3GB "nok" :)

 

Det var derfor jeg spurte ;)

Men er det noe fordel med å kjøpe 6gb hvis jeg bare skal ha 1? Og hvis jeg skal ha 3 skjermer så burde jeg vel mest sannsynelig kjøpe et til skjermkort og blir det da ikke litt mye med 12gb minne?

 

Det vil fortsatt være 6gb selvom du har to kort etter hva jeg vet.

Lenke til kommentar

Skal man ha noe ytelse i et flerskjermoppsett for spill nå, så kjøper man et par 780 i sli eller et par Titan i sli om man vil ha 6GB minne. Har selv klart å brukt opp over 3 GB med minne i Arma 3 :D

Tviler på at jeg har råd til en til 780 ved en nær anledning om jeg kjøper det nå, men skal jeg ta 770, 7970 3gb eller 7970 6gb og hvilken produsent er best på amd kort (er allerede rimelig bestemet på evga med acx og superclocked om det blir 770)

Lenke til kommentar

Jada, bare 3gb. Men han har også bare en skjerm etter hva jeg har skjønt. Disse i SLI duger nokså bra på 3 skjermer de også..

Har 2, men spiller selvfølgelig ikke på begge og den andre har bare oppløsning på 1280x1024.

Men hvis jeg først skal ha en 780 vil jeg jo ha en med bra kjøler osv og tenker at det var jo mistenkelig lav pris på den? Ser jo at det er kampanje, men maskinen skal mest sannsynlig kjøpes inn neste helg..

Lenke til kommentar
Har satt opp oppsett på dustin med dette skjermkortet og stort sett samme komponenter som på det andre oppsettet, havnet rett under 15k og da får jeg jo råd til å legge til operativsystem og. Er dustinhome bra på leveringstid og sevice?

Er det noe poeng å kjøpe med noen ekstra vifter på 140 eller 120mm?

Lenke til kommentar

Har satt opp oppsett på dustin med dette skjermkortet og stort sett samme komponenter som på det andre oppsettet, havnet rett under 15k og da får jeg jo råd til å legge til operativsystem og. Er dustinhome bra på leveringstid og sevice?

Er det noe poeng å kjøpe med noen ekstra vifter på 140 eller 120mm?

Ja og ja :p

 

Kjøp Win8 Upgrade, og les signaturen min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...