Gå til innhold

[Løst] Gaming stasjonær, ca. 15k, intel + 770 (kanskje 780?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.netonnet.no/art/data/programvare/operativsystem/microsoft-windows8propacknorwegian/178700.3049/

Gratis frakt!

 

OEM binder seg til hovedkortet!

 

En Noctua D14 er stillere til samme/lavere pris ;)

 

Jeg anbefaler heller EVGA eller NZXT PSU ;)

 

Er de noen grunn til så dyr RAM?

 

Har du vurdert M-ATX med Corsair 350D?

Da blir det nok pro pack fra netonnet

Holder Noctua D14 samme/lavere temperaturer? Og på dustin står det ikke 1150 socket? Er den ikke litt stort?

Skal prøve å dytte inn litt mer penger på psu, gold certified er sikkert lurere

Ramen var mest pga. å dytte inn litt ekstra penger :S Vet det ikke har så mye å si, men så det var en del forskjell i en test gjort av Nizzen (?).

Har vurdert mindre kabinett og hovedkort, men synes 650d er rimelig smexy, virker lett å bygge i og det er vel bedre med kjøling og plass med atx over m-atx (?)

Lenke til kommentar

Da blir det nok pro pack fra netonnet

Holder Noctua D14 samme/lavere temperaturer? Og på dustin står det ikke 1150 socket? Er den ikke litt stort?

Skal prøve å dytte inn litt mer penger på psu, gold certified er sikkert lurere

Ramen var mest pga. å dytte inn litt ekstra penger :S Vet det ikke har så mye å si, men så det var en del forskjell i en test gjort av Nizzen (?).

Har vurdert mindre kabinett og hovedkort, men synes 650d er rimelig smexy, virker lett å bygge i og det er vel bedre med kjøling og plass med atx over m-atx (?)

Nja, med mindre du skal ha custom vannkjøling, så gir 350D ca. samme kjøling ;)

Noctua D14 er veldig stor, men har mindre deler som rører på seg! Den passer med Socket 1150 :)

Ytelsen med forskjellig RAM er veldig! minimal ;) (utenom DDR/DDR2)

Lenke til kommentar

Nja, med mindre du skal ha custom vannkjøling, så gir 350D ca. samme kjøling ;)

Noctua D14 er veldig stor, men har mindre deler som rører på seg! Den passer med Socket 1150 :)

Ytelsen med forskjellig RAM er veldig! minimal ;) (utenom DDR/DDR2)

Tror nok jeg går for 650d, men skal vurdere noctua d14.. Noen spesiell PSU du kan anbefale på minst 800w?

Vet dere hva vanlig leveringstid på dustin er? Håper på å få alle delene på under en uke etter jeg bestiller

Lenke til kommentar

NZXT Hale 850 har jeg selv og er meget fornøyd. Eventuelt Corsair HX/AX 850/i.

Leveringstid er 2-3 dager på Dustin. De er veldig raske og utrolig god kundeservice.

Seasonic er også bra. Og XFX black ed.

Skal se på det, kan hende jeg kjøper et par ting på forskudd imorgen om komplett har bra priser og produkter
Lenke til kommentar

Ble litt usikker nå.. Er mange som er veldig glad i http://www.dustinhome.no/product/5010644188/fractal-design-define-r4-titanium/ og ser at det koster sånn 500 mindre enn mitt kabinett. Det ser jo ut som det er ganske likt og er det et godt kjøp istedenfor 650d om jeg tar med http://www.dustinhome.no/product/5010652551/fractal-define-r4-arc-side-panel-window-black/ ?

 

Kan jo da bruke mer penger på andre ting..

Lenke til kommentar

Blir en triple post dette her, men får vel duge..

Deler er bestilt sammen med Windows 8 og blir mest sannsynlig bygget neste helg, men har et viktig spørsmål.. Skal kjølepasta smøres ut? På newegg guiden de fleste linker til her så gjøres det, men på andre sier de at det er viktig å ikke gjør det? Og er det kurset å bygge den løst på hovedkort esken først?

Ender nok opp med å bruke en av Linus sine guider..

Lenke til kommentar

Kjølepasta burde legges som ett riskorn midt på cpu. Eventuelt legge som en 5-terning, altså med 5 små riskorn. En i midten, og en i hver kant. Jeg gjør det slik selv.

 

"Og er det kurset å bygge den løst på hovedkort esken først?" Dette spm. skjønte jeg ikke.

Ipaden hater meg..

Er det lurt å sette prosessor og sånt på hovedkortet og kjøre en kort test før det settes i kassa?

Lenke til kommentar

http://www.netonnet.no/art/data/programvare/operativsystem/microsoft-windows8propacknorwegian/178700.3049/

Gratis frakt!

 

OEM binder seg til hovedkortet!

 

En Noctua D14 er stillere til samme/lavere pris ;)

 

Jeg anbefaler heller EVGA eller NZXT PSU ;)

 

Er de noen grunn til så dyr RAM?

 

Har du vurdert M-ATX med Corsair 350D?

Nå er pcen bygget osv, men finner jo ikke noe disk til windows 8?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...