Gå til innhold

[Løst] 770 VS 760 SLI


And3rz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så konklusjonen er: Ikke kjøp SLI kjøp et enkeltkort?

Har du råd til å kjøpe en 780, så ville jeg ha gjort det. Jeg personlig har ikke opplevd problemer med screentearing og microstutter som de andre her har. Jeg hadde ikke råd til å klaske 5000 på bordet, så jeg gikk først for en stk 660TI for så å kjøpe et til noen måneder etterpå.
Lenke til kommentar

Kjøp SLI fra dag 1 om det er 780, ellers er det et brukbart oppgraderingsalternativ i fremtiden.

Har desværre ikke råd til å kjøpe GTX 780, har tenkt til å kjøpe gtx 770 ligthning. Da går jeg for ikke SLI oppsett, tørr ikke det etter alt dere har sagt :/

Lenke til kommentar

Har desværre ikke råd til å kjøpe GTX 780, har tenkt til å kjøpe gtx 770 ligthning. Da går jeg for ikke SLI oppsett, tørr ikke det etter alt dere har sagt :/

Bare for å ha en ting klart her. Kurio er et forumtroll og Arni90 er AMD fanboy.

Kjøp en stk 770 nå også kan du vurdere SLI når du føler at ytelsen blir for dårlig.

Lenke til kommentar

Bare for å ha en ting klart her. Kurio er et forumtroll og Arni90 er AMD fanboy.

Kjøp en stk 770 nå også kan du vurdere SLI når du føler at ytelsen blir for dårlig.

 

Ikke gråt, det ordner seg. Bare fordi du møter litt motgang i hverdagen så ordner det seg vettu. Beklager at din kompetanse er litt annerledes enn visse andre her på forumet. :)

Lenke til kommentar

2X Asus GTX 780. Er sterk motstander mot Nvidia.

 

Trenger jeg egentlig å si noe? Tviler faktisk på at det er dine 780 som er skylden i screentearing og microstuttering. Prøv å klokk prossesoren din ned til en stabil klokk så blir nok alt mye bedre skal du se :)

 

Jeg vet at ironi er vanskelig for deg å skjønne, det er greit.

 

Så du tror ikke det er mine GPUer som lager det? Er det slik at CPU lager problemer? Faen for en person, lol. Du er så ustødig på dette feltet og din kompetanse er evneveik. Kos deg.

Endret av Kurio
Lenke til kommentar

Jeg vet at ironi er vanskelig for deg å skjønne, det er greit.

 

Så du tror ikke det er mine GPUer som lager det? Er det slik at CPU lager problemer? Faen for en person, lol. Du er så ustødig på dette feltet og din kompetanse er evneveik. Kos deg.

Visst du kjører en ustabil CPU så vil det selfølgelig lage problemer. Jeg har aldri påstått at jeg er en data ekspert. Har kun sagt hvordan min opplevelse med SLI er.
Lenke til kommentar

Visst du kjører en ustabil CPU så vil det selfølgelig lage problemer. Jeg har aldri påstått at jeg er en data ekspert. Har kun sagt hvordan min opplevelse med SLI er.

En ustabil CPU-klokk fører til BSOD og frys som krever svenskeknappen, screen-tearing har ingenting med CPUen å gjøre og alt med GPUene å gjøre.

 

SLI og CFX får i min opplevelse oftere og mer synlig screen tearing enn enkeltkort.

Lenke til kommentar

Så bare fordi jeg misliker AMD mindre enn Nvidia er jeg en AMD-fanboy?

Tipset ditt om å kjøpe 770 nå og oppgradere i fremtiden støtter jeg da.

Så bare fordi jeg misliker AMD mindre enn Nvidia er jeg en AMD-fanboy?

Tipset ditt om å kjøpe 770 nå og oppgradere i fremtiden støtter jeg da.

Hvorfor misslike et merke over et annet? Jeg vil å at AMD skal komme i gamet igjen, men de har tapt seg i det siste både på CPU og GPU markedet. Du må da være enig i det?
Lenke til kommentar

Hvorfor misslike et merke over et annet? Jeg vil å at AMD skal komme i gamet igjen, men de har tapt seg i det siste både på CPU og GPU markedet. Du må da være enig i det?

Og Nvidia har vært direkte forbrukerfiendtlige de siste 3 åra, hvorfor skal jeg ikke mislike Nvidia da?

Ja, jeg misliker begge aksjeselskapene, en fanboy er jo en som favoriserer.

Lenke til kommentar

Og Nvidia har vært direkte forbrukerfiendtlige de siste 3 åra, hvorfor skal jeg ikke mislike Nvidia da?

Ja, jeg misliker begge aksjeselskapene, en fanboy er jo en som favoriserer.

På hvilken måte har Nvidia vært forbrukerfiendlig? Begge selskapene kjøper seg inn på AAA titler.

The way it is meant to be played or

gaming elvolved

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

På hvilken måte har Nvidia vært forbrukerfiendlig? Begge selskapene kjøper seg inn på AAA titler.

The way it is meant to be played or

gaming elvolved

GPU Boost

PhysX

TXAA

CUDA

Greenlight-programmet

 

TWIMTBP og Gaming Evolved i seg selv er ikke negativt for industrien, men TWIMTBP pleier altfor ofte å legge inn Nvidia-eksklusive features som egentlig ikke øker bildekvaliteten merkbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...