Gå til innhold

Har fått spilltørke


Anbefalte innlegg

Company of heroes en eller to. Fantastiske spill.

 

Eller så kan du jo nyte livet som fri fra spill. Føles det ikke egentlig litt godt? Jeg har gått fra å spille nesten hele tiden til å nesten aldri spille. Det begynte med at jeg mistet lysten, i begynnelsen var det litt irriterende, men nå føles det bare bra. Og andre ting virker ikke så kjedelig lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Company of heroes en eller to. Fantastiske spill.

 

Eller så kan du jo nyte livet som fri fra spill. Føles det ikke egentlig litt godt? Jeg har gått fra å spille nesten hele tiden til å nesten aldri spille. Det begynte med at jeg mistet lysten, i begynnelsen var det litt irriterende, men nå føles det bare bra. Og andre ting virker ikke så kjedelig lengre.

Akkurat slik skjedde med meg også en gang, kan ha vært fordi jeg tilbringte mye tid på youtube og andre plasser istedenfor å spille en lang periode, men det kan være at man vokser fra spilling som er årsaken også
Lenke til kommentar

Kan foreslå rogue legacy, king of dragon pass og kanskje la mulana (metroidvania på syre). Alle på gog.

 

Dersom du ikke har prøvd Braid bør du absolutt spille deg gjennom det og, i tillegg anbefaler jeg Binding of Isaac dersom du liker roguelikes. Disse får du blant annet på steam.

 

Alle sammen er indiespill av stor kvalitet selv om gåtene i la mulana kan bli litt vel latterlige iblant.

 

Akkurat nå spiller jeg dust an elysium tail som også oser av kvalitet og som trolig sterkt kan anbefales, men har ikke kommet spesielt langt enda.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

FEZ, solid indie-plattformer med puzzles og 8-bit retro-stil. Ellers er det ikke så mange trippel-A titler jeg har blitt besatt av for tiden, utenom Batman Arkham-serien. Nå for tiden går det litt i Tomb Raider: Anniversary, altså en remake av gamle Tomb Raider 1. Trials Evolution fungerer også som party spill, og Tony Hawk's Pro Skater HD er litt morsom synes nå jeg.

 

Alle disse spillene kan spilles med en Xbox 360 gamepad i sofaen foran TVen, og er tilgjengelig på Steam ;)

Lenke til kommentar

Mange gode forslag her folkens :-) Skal lage en oppsummering på hvilke jeg ender opp med til slutt !

 

 

Alle disse spillene kan spilles med en Xbox 360 gamepad i sofaen foran TVen, og er tilgjengelig på Steam ;)

 

Ja, angående det ; har du en sånn gamepad til PC som du anbefaler ? Har lyst å spille Steam i Big Picture på tv'en. Helst trådløs selvsagt. Har stor tv, ergo så sitter jeg ett stykke fra tv'en.

Lenke til kommentar

Jeg bruker den nye Xbox 360 wireless play & charge kit gamepaden med transforming d-pad fordi jeg ikke liker den gamle D-Paden til den opprinnelige Xbox 360 gamepaden. For å koble denne til PCen, måtte jeg anskaffe meg en Xbox Wireless Gaming Reciever (jeg bestillte den på e-bay i og med at denne var vanskelig å få tak i i Norge).

 

Men når det gjelder gamepad generelt, skal jeg ikke se bort fra at jeg vil bytte til Xbox One kontrolleren senere hvis det viser seg at denne også fungerer på PC. Grunnen er at selv om den nye Xbox 360 gamepaden har en forbedret D-Pad, så synes jeg at PS3 gamepaden fremdeles fungerer hakket bedre til slossespill og platformspill. Xbox One gamepaden ser ut til å ha fikset dette, men her gjelder det å lese reviews når den kommer på markedet ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva med noen gode gamle nintendo spill, mario? zelda? kom nylig ut et nytt mario og luigi spill som var kjempe rått, beste nintendo rpg på årevis, får paper mario sticker star til å virke som støv sammenlignet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...