Gå til innhold

[Løst] Asus eller Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nylig kjøpt Samsung Chronos 7 (770Z5E), og skal bruke min gamle HP Pavilion dm1 (dm1-1010eo) til skolearbeid etc.

Wow, det er litt av et hopp i kvalitet! Synes btw at det er litt fasinerende, at vi er kommet gjennom et generasjonsskifte med pcer. De stygge plastikk-klumpene som var vanlig for 3-4 år siden er nesten blitt utryddet av pcer av den litt finere sorten :D
*noe om Haswell*

Vil eksisterende pcer bli oppgradert med Haswell, eller er det bare nye som får det? Stemmer sikkert at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves, men personlig har ikke jeg tid. :p

Bare litt synd om det bare er ultrabooks til 12000+ som får Haswell først.

Lenke til kommentar

Vil eksisterende pcer bli oppgradert med Haswell, eller er det bare nye som får det? Stemmer sikkert at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves, men personlig har ikke jeg tid. :p

Bare litt synd om det bare er ultrabooks til 12000+ som får Haswell først.

 

De nye maskinene med Haswell vil nok ligne en del på de vi har idag, dog vil nok noen modeller fjernes og noen helt nye komme inn. Du vil finne Haswell Ultrabook-er i alle prisklasser. Skal komme mange Ultrabook-er med Haswell nå i august/september, så er ikke så lenge til. :)

Lenke til kommentar

Nei.

 

Har ikke hatt bruk for det på mange år.

Hvis nøden er der bruker jeg en gammel stasjonær og dropbox eller skydrive (evt minnepinne etc hvis for liten plass).

 

Skal aldri mer ha optiske drev på stasjonære heller.

Skal kjøpe et eksternt blyraudrev snart, ksn jo være greit å ha :lol:

Men man setter uansett ikke en laptop til å brenne store filer heller.

 

Edit: Bluray* hahah

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Ja sant. Men når jeg tenker meg om husker jeg ikke sist jeg brukte cd-rommet på pcen..

Ellers så kan du bare kjøpe en ekstern DVD-spiller/brenner eller CD-ROM :)

 

Har bare brukt min et par ganger, da til å se på film og til å innstallere Office + et par gamle spill. Skikkelig lett å koble til med USB, men den er der mest for nødstilfeller. Setter mer pris på tynnere pcer enn optisk drev :D

Endret av pederlh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...