Gå til innhold

Arg.. Halo skuffer på pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er nok laget 99% for multiplayer-funksjonen. Eg har ikkje prøvd det, men vurderer det.

 

Siden det ikkje er kommet ut enda er det jo såklart ein leak som folk driver å spiller på. Betaen vart vel leaket og, så det er noen bad boys inni der ein plass.

 

Er forresten Co-op det samme som multiplayer?

Lenke til kommentar
Spm er hvorfor de utelater co-op i pc utgaven? Kan ikke se noen god grunn for dette. Co-op er jo et trekkplaster uten like pluss at spillet får flere kvaliteter. Joda de har sikkert et godt grunnlag (som jeg ikke vet), men personlig mener jeg dette er å skyte seg selv i foten.

 

De sa at det kom til å ta 2 fulltidsprogrammerere 3+ mnd og fikse co-op multi på Halo PC.. De måtte fikse engine eller no :shrug: *bullshit*

Lenke til kommentar
men poenget er jo at du skal spille Multiplayer, som blir ein slags co-op

 

Dette kommer fra mannen som ikke vet hva co-op er. Det er en stor forskjell mellom vanlig multi dm/ctf/tdm osv til å runde et singel player spill med 1 eller 2 kompiser. Alle som har prøvd dette vet underholdningsverdien. I betaen eksisterte det heller ingen boter, noe som gjør et 2 player game svært kjedelig i lengden. Mulig de har fikset på dette i retail versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...