Gå til innhold

Augustfest 2013 - HelenaN - Prosjekt: Mennesker i urbane omgivelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok et blinkskudd, liker også blandingen av de kalde og glatte glassflatene mot de gammeldagse husene bakenfor.

Er mektig imponert over at du klarer å finne så mange motiver innen ditt tema.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg vet om den plassen der, har prøvd å tatt bilder der selv. Spennende sted for den som liker refleksjoner. :)

Veldig bra prosjekt Helena!

Skrevet

Det er helt utrolig. Av de 14 er det 5-6 som virkelig er fantastiske og alle er tatt i løpet av litt over en halv måned? Virkelig imponerende! De fleste av oss har ikke i nærheten av den produksjonen i løpet av et helt år.

Skrevet (endret)

:hmm: "Hemmelig plass" altså - tror jeg må gå på leting etter den der.....

:) Fant at spor i bildet, så jeg kunne spore adressen - (men tror ikke det hjelper så mye, Helena får det utroligste ut av alle motiver - perfeksjonisme kaller man slikt)

Endret av RandiA
Skrevet (endret)

14 var en studie i perspektiv. Ingen frie flater. Nice. :) Om det var planlagt eller ikke vet jeg ikke, men du lar betrakteren få en mulighet til å "unnslippe" inne rammene i et liten millimeter over takene bakerst. Det gir dynamikk i bildet.

Endret av Mr. Sanders
Skrevet

Bilde 14 var utrolig flott. Fantastisk stilig speiling og utrolig flott dybde. Her stemmer alt. Linjer går der de skal horisonter og vertikaler er rette. God skarphet og flott kontrast. Perfekt og stilig.

Skrevet (endret)

Så hyggelig, takk alle!

Bilde 15:

Kom til å tenke på at jeg aldri har tatt et bilde av en and med dette kameraet, og det går jo ikke an :) , så..:

post-178020-0-24021000-1377331696_thumb.jpg

EXIF: RX1 35mm, 1/50, f/2.8, ISO 3200.

Endret av HelenaN
Skrevet

Likte bilde 16.. Flott med damen som observerer deg- speiling i buss skuret og ja.. Fin buss modus.. burde være noe for A t B!

Skrevet

Kom til å tenke på at jeg aldri har tatt et bilde av en and med dette kameraet, og det går jo ikke an :) , så..:

En herlig and :)

Jeg er av den holdning at fuglebilder som ikke tas med vidvinkel er ikke så veldig spennende ;) Men du leverer :)

Skrevet

Bilde 18:

Begynner å få det travelt (drar på ferie på fredag og har masser å gjöre för det), så inspirasjonen er ikke på topp... Her er enda et tunnelbilde:

post-178020-0-94200100-1377440060_thumb.jpg

EXIF: RX1 35mm, 1/80, f/2.8, ISO 200.

Skrevet

Forresten, det har ikke blitt så mange bilder tatt med Fujin (kun nr 5 og 17), siden jeg synes 35mm er lettere å bruke til denne typen av bilder. Er dog meget fornöyd med X-E1 og XF 14mm/2.8. Mange av bildene jeg har postet på Flickr i det siste er tatt med det utstyret. Tusen takk til Tom for at du anbefalte det!

Skrevet

Tunnell-bildet har jeg sett en plass, tror jeg. Kanskje du hadde det på Flickr. - 17. Her har du gitt stedet en helt ny vinkling...veldig fint med de kontrastende husene/fargene. Kreativt. (Ferie nå igjen? Ikke lenge til Oslo-turen vår nå)

Skrevet

Tunnell-bildet har jeg sett en plass, tror jeg. Kanskje du hadde det på Flickr. - 17. Her har du gitt stedet en helt ny vinkling...veldig fint med de kontrastende husene/fargene. Kreativt. (Ferie nå igjen? Ikke lenge til Oslo-turen vår nå)

Takker! Ja, postet det på Flickr för jeg la det her. Pleier å vente, men glemte det denne gangen.

Vi drar til Östre Finnmark tidlig på fredag og blir der ca 8 dager. Blir hyggelig med Oslo også etterpå. Egentlig har vi ikke hatt noen ferie denne sommeren (kun forskjellige helgturer). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...