Gå til innhold

Augustfest 2013 - RandiA - Linjer og farger


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mye peiling på linjer, og jeg forstår meg ikke skikkelig på fargebruk.

Men jeg skjønner at det gjør du, og det vises. Mye interessante bilder. Bilder jeg aldri hadde tenkt på engang.

Jeg har nevnt noe tilsvarende i andre tråder, men jeg synes det er veldig spennende når jeg ser bilder jeg ikke helt forstår meg på, men som andre får til å funke.

 

Men det er likevel makro bildene dine jeg liker best. Nå har jeg muligens en forkjærlighet for makro, men jeg synes det du leverer er mesterlig og inspirerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte rosafargen på rosen, jeg, slik er mine også på denne tiden. Vakkert med speilingen.

Takker, der er vi enige da....

 

Veldig fin rose.Liker også fargen og speilingen.

Takk, takk...

 

Nydelig bilde. Det set ut som rosen flyter på et stille vann og blir reflektert ved hjelp av måneskinnet.

 

Slik skal speiling utføres, med stil og eleganse.

Et bilde som viser amatører som meg hvordan ekspertisen gjør det :)

He,he...ikke overdriv nå.... :) ..jeg kjenner mine begrensninger

 

Et virkelig flott rosebilde. Har selv vært ute etter å få tatt rosebilder disse ukene, men været ser ut til å ha "ødelagt" mine kandidater.

Takk, takk.....men regn på roser kan bli vakkert det også...

Lenke til kommentar

Vi hadde et hyggelig foto-treff i fjæra ved solnedgangstider i kveld, får bruke ett av bildene derfra, (Eivind er god å ha som modell.... :) )

 

Bilde 22 – 22.August: Fargen er gull - og linjen er diagonal

9570496407_54a8b04033_z.jpg

Exif: 1/1300 – f/5.0 - ISO 160

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8
Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1

Lenke til kommentar

21. august: Wow. Det var fantastisk flott Randi. Flotte farger og fin refleksjon. Fin kontrast og lyssetting. Det er litt støy i fargene, men det gjør ikke noe.

22. august: Fint lys og fin silhuette. Den tregreia foran som er litt skjev var litt forstyrrende. Enten så ville jeg croppet den bort, eller så ville jeg rettet den opp. Et fint stemningsbilde.

Endret av Substitute
Lenke til kommentar

Takker, tomsi og Jorun - tror ikke jeg gjør mer med det, Eivind får stå slik i fred.Synes diagonal-linjen i landskapet bør være såpass lang. Slik er det ofte, det man ikke greier å få til i fotograferings-øyeblikket, blir ofte tapte muligheter. (Kjenner en i gruppen som absolutt er mye flinkere til å se "komposisjons-fasiten" der og da - noen greier det aldri helt uansett trening...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...