Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke at jeg kommer til å bruke andre keepere enn Marchetti, Handanovic og Buffon fra Serie A. Har ikke noe å utsette på Marchetti.

 

Både Wilshere og Vidal (hunter, kunne kanskje valgt catalyst) har pace nok og de trekker litt ut. Får med backene også, selv om Konko bare har med/med WR.

 

Mangler litt skill moves og spissene er seige, men vunnet de to første kampene og spissene står med totalt 5 mål på halvannen kamp (rq i den ene). Spissene har bare stanget inn ett hver, og det var bare Girouds som var cross. Prøver å ikke overdrive crossinga. Swap'er spissene ingame.

 

Edit: bruk Futhead/Gyazo

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

 

Ser ikke dårlig ut, men hva gjør Kompany på CM?

 

Ah, mente det var noe feil. Takk. Byttet posisjon på Kompany og Koscielny, og satt Aguero inn for Koscielny. Bør funke bedre nå :)

Aguero som CM med andre ord? Er vel ikke akkurat optimalt det heller :p

 

 

Haha... er ikke så fotballinteressert, liker bare fifa, så da blir det mye knot når jeg skal sette opp eget lag :p Får prøve å finne en å erstatte han med.

Skulle gjerne byttet ut Kaboul med Dante, men da går jeg ned til 95 i chemistry. Skjønner ikke hvorfor, Dante har jo like mye til felles med Luiz som Kaboul har med Nasri. Eller er det noe annet jeg ikke forstår?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gCz7aflMnKVYm:ps3

Lenke til kommentar

Haha... er ikke så fotballinteressert, liker bare fifa, så da blir det mye knot når jeg skal sette opp eget lag :p Får prøve å finne en å erstatte han med.

 

 

Skulle gjerne byttet ut Kaboul med Dante, men da går jeg ned til 95 i chemistry. Skjønner ikke hvorfor, Dante har jo like mye til felles med Luiz som Kaboul har med Nasri. Eller er det noe annet jeg ikke forstår?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gCz7aflMnKVYm:ps3

 

Hehe skjønner! :)

Aguero fungerer nok bare som regn spiss, evt som CF eller CAM (bak spissene) i nødstilfelle.

 

Det er igrunn bare å se at alle spillerne står i den posisjonen som de har på kortet. Altså Kompany er CB, og Aguero ST. Ser at du bruker LM og RM spillere i LW og RW posisjon også, det er ikke helt krise forsåvidt, da det nesten er samme posisjon på banen. Men spillerne skal prestere bedre om de har riktig posisjon.

 

Vil nok også anbefale en formasjon som har 4 forsvarspillere. Da får du LB og RB i tillegg til to CB bakerst. Altså ikke fire CB istedenfor tre, slik som nå.

 

Hvor mye coins har du? Mange

Lenke til kommentar

Hehe skjønner! :)

Aguero fungerer nok bare som regn spiss, evt som CF eller CAM (bak spissene) i nødstilfelle.

 

Det er igrunn bare å se at alle spillerne står i den posisjonen som de har på kortet. Altså Kompany er CB, og Aguero ST. Ser at du bruker LM og RM spillere i LW og RW posisjon også, det er ikke helt krise forsåvidt, da det nesten er samme posisjon på banen. Men spillerne skal prestere bedre om de har riktig posisjon.

 

Vil nok også anbefale en formasjon som har 4 forsvarspillere. Da får du LB og RB i tillegg til to CB bakerst. Altså ikke fire CB istedenfor tre, slik som nå.

 

Hvor mye coins har du? Mange

 

Åja, riktig :) Hadde kanskje vært greit med en formasjon med litt flere forsvarsspillere ja, merker jeg er ganske åpen defensivt. Hva ville du anbefalt? Liker forøvrig å spille ganske ofensivt, men er vel greit å ha sikringer bak også.

 

Har vel rundt 85k tror jeg, men mulig jeg kjøper mer snart da lønning er rett rundt hjørnet :p

Lenke til kommentar

 

Hehe skjønner! :)

Aguero fungerer nok bare som regn spiss, evt som CF eller CAM (bak spissene) i nødstilfelle.

 

Det er igrunn bare å se at alle spillerne står i den posisjonen som de har på kortet. Altså Kompany er CB, og Aguero ST. Ser at du bruker LM og RM spillere i LW og RW posisjon også, det er ikke helt krise forsåvidt, da det nesten er samme posisjon på banen. Men spillerne skal prestere bedre om de har riktig posisjon.

 

Vil nok også anbefale en formasjon som har 4 forsvarspillere. Da får du LB og RB i tillegg til to CB bakerst. Altså ikke fire CB istedenfor tre, slik som nå.

 

Hvor mye coins har du? Mange

 

Åja, riktig :) Hadde kanskje vært greit med en formasjon med litt flere forsvarsspillere ja, merker jeg er ganske åpen defensivt. Hva ville du anbefalt? Liker forøvrig å spille ganske ofensivt, men er vel greit å ha sikringer bak også.

 

Har vel rundt 85k tror jeg, men mulig jeg kjøper mer snart da lønning er rett rundt hjørnet :p

 

 

Begge variantene med 41212 er bra, men hvis du vil spille bredt kan det være en fordel om CDM har ok pace i tillegg til bra work rates.

 

Jeg har disse to lagene nå. Diaby er bare 77 og får bare 8 kjemi, men er et undervurdert beist.

 

https://pbs.twimg.com/media/Bh8Rip9IgAAGfPA.jpg:large

 

https://pbs.twimg.com/media/BiAAfACIQAA2sw5.jpg:large

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er ikke mange bedre venstrebacker i PL, men Enrique er kanskje verdt å se på. Bra høyde, styrke og WR. Cole er like veik som Clichy og i tillegg treg.

 

På høyre er det ikke noe særlig å si på at man velger Walker. Richards er sterkere og bedre på hodet, men tror jeg hadde valgt Walker selv.

 

Mulig jeg har glemt noen. Bruker Baines selv, men det er fordi jeg trengte grønn link med Wilshere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...