andreas76 Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Tenkte bare å få en mening om hvilke spill som er gode for tiden, eller som er på release planen. Følger ikke så veldig mye med, så alt fra bil/rally, FPS, rollespill, osv er velkommen... Selv spiller jeg Fallout 2 for tiden, så det er så oppdatert som jeg er Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Sexy Beach 2 !! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Mye bra i Star Wars fortiden iallefall. - Star Wars Galaxies - Star Wars Jedi Knight - Jedi Academy - Star Wars Knights of the Old Republic Tror LucasArts tjener bra om dagen gitt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Tenkte bare å få en mening om hvilke spill som er gode for tiden, eller som er på release planen. Følger ikke så veldig mye med, så alt fra bil/rally, FPS, rollespill, osv er velkommen... Selv spiller jeg Fallout 2 for tiden, så det er så oppdatert som jeg er Fallout 2 er jo et superspill! Men litt gammalt ja.. Hotte spill?? tjaa, BF 1942 (i multiplayer) er jo stas, THPS4 er morro.... Warcraft III + The frozen throne.... kommer ikkje på fleire atm Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Jeg kan jo godt nevne Counter Strike 1.6 før noen andre gjør det.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 madness interactive www.home.no/victork/madness.zip Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Som tidligere sagt, KOTOR og JK: Academy er bra spill for tiden. CS 1.6 kom jo også ut for litt siden, så det er nok mange som spiller det. Nå er det bare å vente på Half-Life 2 og Doom 3 så blir de neste store spillene.. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 hmmm. wwf smackdown ruler, selv om det ikke er hot nå da. Vil nok kjøpe hl2 og secret woww2 Hei, mitt hundrede innlegg Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Så enig Arve, se innlegget mitt om Fallout 3. Det har blitt til et innlegg om Fallout serien. Knallgode spill. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Wolfenstein - Enemy Territory Vil jeg jo egentlig si er kanske hot... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Mye bra i Star Wars fortiden iallefall.- Star Wars Galaxies - Star Wars Jedi Knight - Jedi Academy - Star Wars Knights of the Old Republic Tror LucasArts tjener bra om dagen gitt. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 SC forever CS forever WC forever Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Spiller the Republic spilllet nå, er ganske bra men begynner å bli lei nå. Halo Combat Evolved er jo ganske brukbart. ;-) Tror det er det "hotteste" spillet nå. Liker egentlig ikke Halo men dette var faktisk litt gøy. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 Unreal Tournament 2003 er ganske hot (online altså..) Hmm.. Planetside (abonomang spill..) Anarki Online (abonomang..) Kan jo vente til UT2004 kommer også da Eller Quake 4 kanskje? Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 C&C Generals Zero Hour må bare bli en bra konkurent til War3TFT Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 jeg må si at world of warcraft beta kommer nå like før jul da Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 jeg må si at world of warcraft beta kommer nå like før jul da Som du enten må være med i Blizzard sitt friends-program, eller bo i Korea, USA eller Kanada for å spille. Europeerne får kanskje først være med i de siste stadiene av den lukkede betaen, og helt sikkert med i den åpne betaen. Det kan forandres, men er tvilsomt. Ha en god jul =) Lenke til kommentar
slettern Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 GTA vice city er konge. kjøp det å bli gla Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 Aliens Vs Predator 2..... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 28. september 2003 Rapporter Del Skrevet 28. september 2003 duke nukem 3d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå