lion33 Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Jeg kom i Syden i dag, men jeg har et problem. Jeg tok og epilerte bryst kassa med en epilator og den ble helt rod og irritert som faen, jevla rodt /// jeg dro til to hudleger, han ene sa ta po disse produktene og hold deg unna sola i 2 dager, men han andre jeg var no sa du kan go o sole deg det gor helt fint ...hva skal jeg gjore? tenk om det blir v;rre hvis jeg soler meg ...
Haugezz Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Ikke sol deg vell, Det kan vel ikke bli verre ? Siden det er solen som har foråsaket det tenker jeg..
lion33 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Skrevet 17. juli 2013 Ikke sol deg vell, Det kan vel ikke bli verre ? Siden det er solen som har foråsaket det tenker jeg.. har ikke v'rt ute i sola ...
Vertical^ Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Kjøp deg en slik t-skjorte (eller hva man skal kalle det) som surfere bruker. Disse beskytter også mot UV-stråler og har ofte en solfaktor på 40+.
Diskutant Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Du vet det går an å bare barbere seg på vanlig vis?
cowboy bob Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 heldigvis er det mange andre ting man kan gjøre i syden som f.eks å drikke billig alkohol, drive med hor, osv osv 1
lion33 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Det fiksa seg , , det var rød som faen, men så ble det dagen etter bra igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå