Gå til innhold

Oculus Rift kan bli gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den endelige markedsversjonen kommer med en oppløsning tilsvarende 1080p. Dette er ikke rykter men er bekreftet av Oculus flere ganger. I tillegg er det slik at med Oculus kan man (fysisk) justere dybdefølelsen noe - dette funker også som et pluss for de som bruker briller eller ikke har optimalt syn.

 

Kvalmefølelsen kan det være flere årsaker til, blant annet også field-of-view innstillinger i spill er en stor faktor her.

Endret av Parallax1
Lenke til kommentar

Den endelige markedsversjonen kommer med en oppløsning tilsvarende 1080p. Dette er ikke rykter men er bekreftet av Oculus flere ganger. I tillegg er det slik at med Oculus kan man (fysisk) justere dybdefølelsen noe - dette funker også som et pluss for de som bruker briller eller ikke har optimalt syn.

 

Kvalmefølelsen kan det være flere årsaker til, blant annet også field-of-view innstillinger i spill er en stor faktor her.

 

Jeg har ingen tvil om at det kommer en 1080p utgave, jeg bare sa at det ikke var sikkert at den kom til å koste 300 dollar.

 

Hvis De har bekreftet flere ganger at den kommer med 1080p, gjerne link.

 

På siden dems under faq så står det at de prøver å få 1080p ut til launch, men ikke noe om at det er bekreftet.

Lenke til kommentar

Har ennå til gode å få testet dette, men bilspill, ratt & pedaler + OR må jo være en drøm å prøve. :)

 

Det har jeg faktisk ikke tenk på. Bilspill må jo være helt utrolig bra med OR! Jeg var så heldig å få prøve utviklervesjonen av OR i helga, og de virket svært egnet til denne typen spill :D

Lenke til kommentar

Det de tenker er altså å gjøre spillene dyrere ved at spillutvikler må betale en lisens for hvert solgte spill... DVS blir greia at de som ikke har disse brillene må subsidiere de som har dem i spill der det er valgfritt å bruke dem.

 

Ser også for meg at dette kan bli problematisk mtp free to play spill som Hawken.

 

Med mindre jeg misforstår intensjonene her.

 

Personlig liker jeg å bare å kjøpe greiene, ferdig med den saken. Blir de for billige blir jo ventetiden 1000 år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...