Gå til innhold

Spill som krever raske beslutninger på kort tidsrom


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er noen spill der ute som "klart" forbedrer evnen din til å ta raske beslutninger.

 

Jeg liker spessielt strategi spill, men det gir aldri en "drastisk" forbedring. Jeg vil ha noe som man ser at hjelper. Kom gjerne med tips og anbefalinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, jeg lurer på om det er noen spill der ute som "klart" forbedrer evnen din til å ta raske beslutninger.

 

Jeg liker spessielt strategi spill, men det gir aldri en "drastisk" forbedring. Jeg vil ha noe som man ser at hjelper. Kom gjerne med tips og anbefalinger!

 

The Walking Dead får du mange spørsmål hvor du må velge kjapt, ellers gjør den det automatisk for deg. Vil anbefale det. http://store.steampowered.com/app/207610/

Lenke til kommentar

Går litt off topic nå, men Mass Effect 2 har mange kule sekvenser som ligner på det Crazy Joe over her beskriver.

cad-20130412-47886.png

Med unntak av de få gangene du må hamre inn en paragon/renegade som glimter på skjermen, vil jeg ikke si at ME krever at du tar noen raske avgjørelser. Folk har ikke noe imot å vente, vente og vente litt til der.

 

Når det kommer til spill som forbedrer evnen til å reagere kjapt, så ville jeg anbefalt spill med 'buttonmashing', feks Tony Hawk eller et pletora av slossespillene der ute. Evt. hvilket som helst fps egentlig. Men tror du vil få mer ut av feks. DOA når det kommer til avgjørelser og koordinering enn hva du får fra Crysis.

 

Eventuelt kan du jo bare kjøre på med noe klassisk hjernestimulering, som brainmetrix.com eller lumosity.com

Lenke til kommentar

Om du er glad i RTS så må du prøve Starcraft 2. Det er det beste RTS-spelet eg har vore borti og det krever definitivt god reaksjonsvevne og oversikt. Dei beste SC2-spelarane ligg på 300 handlingar i minuttet i snitt i løpet av ein kamp. Samanlikna med ein del andre RTS så går SC2 veldig raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...