Gå til innhold

– Rockstar vil ansette PC-programmerer (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har litt av en vei å gå før dette, GTA IV er stadig på salg og de fleste skyr det når de ser GFWL.

Faktisk er trenden at de sliter med å få solgt GFWL titler når det er gått noen år, så her er første steg.

Steg nr 2, fjern Rockstar Club skiten, skal dere selge på Damp så får dere til pokkern se til å bruke deres API, det siste brukerne liker er ENDA en tjeneste å holde styr på brukernavn og passord over.

 

Siste steget er Linux støtte, dette er alfa omega for senere salg etter launch, hvorfor? Jo Windows er en døende plattform med den direksjonen Microsoft har og drømmen om å bli som Apple.

Det har Valve innsett og dette er årsaken til at Steam befinner seg på Linux, når MS er kjørt i grøfta og legger press på Steam om noen år, så kan man i allefall tjene litt på salg av en eldre tittel i sjappa til Valve, kontra ingenting hos MS.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Det er likegyldig for meg om GTA5 kommer på PC eller ei. GFWL, Social Club og en port som faktisk ikke er mulig å kjøre? Nei, takk.

PC-portene til Rockstar har vært mildt sagt elendige i de siste åra, men GTA IV tok kaka. Første gang jeg har følt meg regelrett svindlet etter et spillkjøp.

Lenke til kommentar

Kjøp en konsoll og slutt å sutre...ps3 koster ca. 1000kr brukt

 

Ikke alle vil spille spill på en console, 6+ år gammel hardware, 55FOV og 30-60fps lock bro.Mulig du og andre fratbrosa dine har det moro men det finnes de som ikke liker å slå inn skruer med en hammer også.

Lenke til kommentar

Kjøp en konsoll og slutt å sutre...ps3 koster ca. 1000kr brukt

Du foreslår at jeg skal kjøpe noe som er mer rævva enn det jeg har? PC vil alltid være bedre enn konsoll når det kommer til ytelse. Kjøper du en konsoll er det fordi du ikke ønsker alt stresset med en PC, ikke har råd, eller pga. spillutvalget. Det siste punktet er ikke et problem enda, siden alle nevneverdige konsollspill også blir utgitt på PC. Jeg spiller FIFA på PC med gamepad.
Lenke til kommentar

Du foreslår at jeg skal kjøpe noe som er mer rævva enn det jeg har? PC vil alltid være bedre enn konsoll når det kommer til ytelse. Kjøper du en konsoll er det fordi du ikke ønsker alt stresset med en PC, ikke har råd, eller pga. spillutvalget. Det siste punktet er ikke et problem enda, siden alle nevneverdige konsollspill også blir utgitt på PC. Jeg spiller FIFA på PC med gamepad.

Det har ikke alltid vert det når det gjelder spill. Dessverre.

Lenke til kommentar

RDR på pc hadde vært knall, jeg spilte igjennom spillet på ps3, og det er fortsatt på toppen av listen min når jeg ramser opp favorittspill. GTAV blir nok kjøpt både på konsoll og pc slik som IV ble, på konsoll for å spille det med en gang det kom, og på pc for å spille spill slik de skal spilles ;)

Lenke til kommentar

Det tyder vel på at det vil havne på de nye konsollene også snart nok. Hvis jeg ikke husker feil, bruker de x86 arkitektur?? Så kodingen burde vel være ganske lik.

 

Max Payne 3 var formidabelt på PC, og LA Noire var ganske bra, så lenge de ikke drar en GTA IV PC edition skal nok dette bli bra :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

:green:Da er drømmen oppfylt. Så lenge det kommer til pc, kan jeg vente faens så lenge.:green:

 

Vil nå si at da blir du litt alene om akkurat det.

 

Selv om det kommer til PC så kan ikke jeg f.eks vente faen så lenge. Det er gamere der ute som virkelig er sultne på et GTA V til PC og vil ha det i en fart men også best mulig optimalisert slik at vi slipper alle disse ulempene og problemene som ikke nødvendigvis trenger å være der. GTA IV var bare helt forferdelig, truth to be told. Men jeg regner med at dette skal bli kjempe bra i forhold, håper jeg værtfall inderlig...

Lenke til kommentar

Gjør de repitisjon av GTA IV så er jeg ikke imponert, om du aldri så mye stuer saker og ting inn i spillet og verdien vil gå i dass over tid.

Prisen på GTA IV på Steam nå under salget er ganske latterlig, men står likt med prisen på Dead Rising for eksempel og begge lider av samme problem.

Men merkelig nok så holder COD gutta seg godt i pris, nyprisen på Modern Warfare er bare idiotisk høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...