Gå til innhold

Denne svensken har verdens mest populære YouTube-kanal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som sier noe negativt om Felix e folk som skulle ønske at de var han, men siden de e såpas elendige folk så klarer de aldri å gjøre noe anet en å sitte i sin mor sin kjeller og prøver å få folk til å ikkje like han lengre!

Skulle ønske at de var han? Det du ser på youtube og streamen hans er bare en persona han har laget for å please kids med brohumor og høye lyder så han får masse klikks og blir betalt store summer av youtube så han slipper å arbeide en eneste dag i sitt liv.

Endret av Allostasis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som sier noe negativt om Felix e folk som skulle ønske at de var han, men siden de e såpas elendige folk så klarer de aldri å gjøre noe anet en å sitte i sin mor sin kjeller og prøver å få folk til å ikkje like han lengre!

Hvor gammel er du egentlig? Folk kan ikke mislike kanalen hans av andre grunner en at de er missunnelige?

Innholdet han lager er jo ikke akuratt kvalitet. Alt han gjør er jo å skrike til kameraet og komme med barnslige vitser.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Gud bedre! Hvis den "mest populære videoen" er representativ så er jeg blitt veldig, veldig gammel!

 

Hehe, det var førstetanken min også :)

 

Alle som sier noe negativt om Felix e folk som skulle ønske at de var han, men siden de e såpas elendige folk så klarer de aldri å gjøre noe anet en å sitte i sin mor sin kjeller og prøver å få folk til å ikkje like han lengre!

 

Eventuelt er man født før 1998 og forlot mors kjeller før tilhengerne hans var tørre bak ørene :sleep2:

Endret av Tan28
Lenke til kommentar

men hvis dere synes han er for dårlig. hvorfor er han da den mest sette kanalen på youtube?

 

Fordi ingen av de her inne som har uttalt seg negativt er representative for den typiske storforbruker av Youtube, eller i alle fall ikke storforbruker av det typisk "populære" kanalene?

 

Selv bruker jeg Youtube til så mangt uten å kunne kalle meg (stor)forbruker, men skrikende tenåringer er ikke noe jeg ønsker å se, ei heller høre.

Endret av Tan28
Lenke til kommentar

Alle som sier noe negativt om Felix e folk som skulle ønske at de var han, men siden de e såpas elendige folk så klarer de aldri å gjøre noe anet en å sitte i sin mor sin kjeller og prøver å få folk til å ikkje like han lengre!

 

Jeg tror folk flest har høyere ambisjoner enn å skrike som en idiot. Stemmen hans får også ørene mine til å blø, fatter ikke at noen orker å høre på den skrikekråka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...