Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut hva drømmen i livet mitt er, den er ikke umulig, men den er også veldig veldig veldig realitetsfjern. Jeg lurer på om dere vet hva deres drøm er?

 

Min drøm er å finne meg en mann, få meg et hjem, reise og være lykkelig.

 

Han vil alltid være der for meg, igjennom alle mine humørsvigninger. Han vet hva å si. Han kan diskutere dype og overvelmende spørsmål om livet, universet og livet etter døden. Han kan si noe, og få meg til å gå "Oj! Det har jeg aldri tenkt på før". Han kan håndtere mine sjalu øyeblikk. Han vil beskytte meg, men også åpenlyst vise meg omsorg og kjærlighet - men også gi meg alenetid. Han vil ikke alltid vil være enig med meg, men svelge kameler når han innser hvor viktig det er for meg. Han vil være glad, av å se meg glad. Han vil gå ut av hans vei for å få meg glad igjen, i tunge stunder. Han er min realistiske og jordnære brygge, som med omsorg og kjærlighet tar meg imot, når jeg faller ned fra skyene og drømmene i hodet mitt. Han forteller og oppmuntrer meg til å følge drømmene mine, han pusher meg til å strekke meg etter stjernene. Han vil se meg blomstre, istedenfor å bryte meg ned. I hannes nærver, føler jeg hans kjærlighet, jeg kan være meg selv 100% og jeg vet at han vil elske også mine rare sider. Han vil aldri vil bli vandt til meg, og vil lære meg om livet fra hannes stådsted, men han er også ærlig og oppriktig interessert i å lære om livet fra mitt perspektiv.

 

Jeg vil være hjemme, ta vare på hus og hjem. Jeg vil vaske, og alltid ha maten klar på bordet til han kommer hjem fra jobb. Jeg elsker å gjøre han fornøyd, og jeg er alt jeg nevnte han er for meg i avsnittet over. Jeg elsker å være hans kone/kjæreste. Jeg elsker å gjøre han fornøyd og tilfredstille de behov han har. Jeg har et fint hjem, jeg kan sette meg ned å lese i timesvis imenst han sitter på mannerommet, og ser på sport. Jeg gleder meg til å legge meg med han, mannen min. Jeg elsker han med full respekt, og han er min likeverdige, akkurat som han føler for meg. Vi utfyller hverandre.

 

Vi reiser sammen, og lærer nye ting om livet sammen. Vi lager historie sammen, minner. Vi lærer nye ting om hverandre spesielt når vi er ute å reiser, vi gjør hva den andre vil - og nyter det som om det skulle være vårt eget forslag. Vi ønsker å lære om den andres intresser, vi bygger på hverandre. Når vi kommer hjem, så har vi blitt nærmere hverandre, vi har lært nye ting om livet sammen, vi har hatt lange dype samtaler om alt og ingenting, vi har argumentert mot hverandre - ikke fordi vi er uenige, men for å utfordre hverandre til å gå enda dypere, til å lære oss selv å kjenne bedre. Han er min øyesten, jeg er hannes. Anonym poster: c7680e706f0d21a4133bf9563244c774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe av det fineste jeg har lest på lenge...

 

Dette var også min drøm, helt til jeg fant ut at livet er mye mer enn å bygge relasjoner til et spesielt menneske. Hvis du bretter livet ditt rundt en person på den måten så raserer mesteparten av livet ditt den dagen da dere gir opp kjærligheten og det blir slutt.

 

Drømmen din er ikke veldig realitetsfjern. Det finnes mange menn som kan passe sammen med deg, og som kan være drømmemannen. Det mange kvinner gjør feil er at de har feil fremgangsmåte og leter feil steder. Tålmodighet er veldig vanskelig når det er noe du virkelig lengter etter, men veldig viktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut hva drømmen i livet mitt er, den er ikke umulig, men den er også veldig veldig veldig realitetsfjern. Jeg lurer på om dere vet hva deres drøm er?

 

Min drøm er å finne meg en mann, få meg et hjem, reise og være lykkelig.

 

Han vil alltid være der for meg, mine, mitt, meg, meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg,meg.

 

Jeg leste mye "meg". Satt på spissen selvsagt. Kanskje det bør vekke et par tanker? Just a thought..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du skal selvfølgelig få lov til å ha drømmene dine, men jeg synes det høres ut som en Twilight-fantasi eller noe annet som bare skjer på film. Du vil nok finne ut at ingen mennesker er perfekte og alle har sine egne ønsker og forventninger. Som du sier, er den drømmen realitetsfjern og i beste fall må du slå deg til ro med 20 - 30 % av de punktene du nevner.

 

Jeg måtte også smile litt da jeg leste "Han vil ikke alltid vil være enig med meg, men svelge kameler når han innser hvor viktig det er for meg" og andre ting som tyder på at mannen forguder og lever for deg. De fleste menn har erfart at det er nettopp det jenter ikke vil ha.

 

Selv har jeg ingen store drømmer når det gjelder samliv og relasjoner. Hvis jeg har et par gode venner og kanskje en kjæreste som er halvveis grei, så er jeg fornøyd. For meg er det viktigere å ha en god utdannelse, en jobb jeg trives med, så mye velstand at jeg aldri vil bekymre meg over økonomien og tid og midler til å reise og gjøre ting jeg liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
*snipp*

Jeg måtte også smile litt da jeg leste "Han vil ikke alltid vil være enig med meg, men svelge kameler når han innser hvor viktig det er for meg" og andre ting som tyder på at mannen forguder og lever for deg. De fleste menn har erfart at det er nettopp det jenter ikke vil ha.

*snipp*

Jeg leste ikke hele førsteposten men om TS virkelig skrev det så håper jeg hun bor på andre siden av kloden. Hvem faen vil vel ha en sånn kjerring? Det hun etterspør er en slave med tøfler...
Lenke til kommentar

Jeg leste mye "meg". Satt på spissen selvsagt. Kanskje det bør vekke et par tanker? Just a thought..

 

Det går jo selvsagt begge veier, det første avsnittet gjelder hva jeg ønsker å være/gjøre for han også, men istedenfor å skrive akkurat det samme, bare med "for han", skreiv jeg dette:

(...)og jeg er alt jeg nevnte han er for meg i avsnittet over.

 

________

 

Jeg leste ikke hele førsteposten men om TS virkelig skrev det så håper jeg hun bor på andre siden av kloden. Hvem faen vil vel ha en sånn kjerring? Det hun etterspør er en slave med tøfler...

 

Du burde nok lese hele førsteposten før du kommenterer på den måten. "En slave med tøfler" er det motsatte av det jeg vil ha. Jeg vil ha en som står på lik linje med meg, på godt og vondt. En som ikke er redd for å si ifra om han føler jeg tråkker over grenser o.l.

 

 

Ellers; tusen takk for fine tilbakemeldinger! :)

 

 

- TS Anonym poster: c7680e706f0d21a4133bf9563244c774 Anonym poster: c7680e706f0d21a4133bf9563244c774

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ok, nå leste jeg hele posten og du har rett i at du skrev litt mer.

Det er dog en utopi som aldri vil finne sted, OM det skulle finnes et menneske som oppfyller dine ønsker så vil det allikevel være en slave mtp at han må vie hele sitt liv til deg for å kunne oppfylle ønskene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...