Gå til innhold

Hvordan bli kjendis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Ha et ordentlig utseendet og havne i søkelyset ved å publisere en sexfilm. Da blir du kjendis dersom du har et utrolig bra utseendet, og blir kontaktet av moteblader.

 

Dette er bare forbeholdt kvinner med massivt seksuell makt :)

Lenke til kommentar

Som Macklemore nevner, har mange blitt d-kjendiser gjennom sosiale medier ved å legge ut bilder av kroppen sin eller utseendet sitt, eller rett og slett vært morsom på twitter eller vine. Man får raskt flere (hundre) tusen følgere av å være morsom. Etter det kan du begynne å menge med andre d-kjendiser og klatre opp på kjendisstigen.

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

''Etter det kan du begynne å menge med andre C-kjendiser...''

 

Hvorfor skulle jeg ellers IKKE ha kunnet det? De er vanlige mennesker som oss? Så hvis det er en kjendis som går på Karl Johan, så må jeg som ikke er kjendis, gå Pilestredet i stedet?

 

Hvordan kan man bli kjent via et profilbilde på Twitter, og noen ord? Du må vel ha statusen FØRST?

Lenke til kommentar

Du kan jo det, men kjenner du mange d-kjendiser kan du jo starte der.

 

På Twitter så får man ikke mange følgere eller oppmerksomhet hvis man har et fint profilbilde, men hva du tweeter. Nei, du trenger ikke status. Bare vær morsom, seriøs eller kreativ så får du mange følgere.

 

Eksempel: En fyr jeg kjenner startet en parodikonto på twitter uten at noen visste det. Han hadde heller ingen "kjent" status fra før av, og etter 73 tweets har han over 2000 følgere.

 

Vegard Harm, en såkalt "komiker", men egentlig en vanlig tenåring, har 100 000 følgere på vine. Jeg vil si at han har en c-kjendis status.

Lenke til kommentar

Du kan bli kjendis på mange måter, den kanskje mest innlysande måten er å ha eit talent, eigenskap eller utsjåande som folk er opptatt av og som er langt høgare enn gjennomsnittet.

I denne kategorien finner vi dei fleste kjendisane, og i alle fall dei fleste A-kjendisane.

 

For å bli B og C kjendis så må du få navnet ditt/utsjåanden din kjent. Her har du to muligheiter, jobbe hardt og få positiv oppmerksomheit, eller gjere noke dumt og bli kjent på den måten.

Å gjere positive ting krever ofte mykje arbeid og gjerne lang tid, har du jobba svært aktiv i ein veledig organisasjon i 40 år så kan det være nok til å bli kjendis.

 

Det enklaste er å gjere noke dumt som å melde seg på eit reality show der du blir gjort til latter for heile landet, publiser nakenbilder av deg sjølv under fullt navn, eller tilsvarande ting.

Det finnes mange idioter som gjer dumme ting, men for å bli kjendis så må du i tillegg holde deg i offentlegheita sitt søkelys. Dei fleste vanlige personer som gjer noke dumt dei blir så skjemde at går og gjøymer seg.

Men for å bli kjendis så må du tørre å fortsette å vise deg offentlig sjølv om alle no har f.eks sett tissefanten din.

 

 

Etterkvart som du blir meir kjent så må du prøve å mingle med andre kjendiser. Som C-kjendis så får du kanskje ein invitasjon til ein B-kjendis fest, så då er det berre å mengde deg med B-kjendisane. Dersom du på denne kjendisfesten skaper skandale så er er B-kjendis statusen sikkra.

 

No får du innpass til A-kjendisane og du står fritt til å gjere det samme ein gong til.

Lenke til kommentar

Tja, for å få dine 15 minutters of fame kan du jo gjøre noe sinnsykt ekkelt / fullstendig ut av normen. Som for eksempel, jeg husker jeg så en jente spise og sutte på sin egen blodige tampong.

 

Om du vil ta en mer ærefyllt vei, så kan du ofre livet ditt for å redde andre mennesker eller dyr. Da kan du forsåvidt ikke leve til å oppleve din omtale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men som Slimda ovenfor sier så gir jeg også full faen i kjendiser, og er heller på ingen måte interessert i å se og høre om kjendiser i medier.

Lenke til kommentar

Er ikke rart folk kommer med tulleforslag sånn som du oppfører deg. Du blir jo aldri fornøyd, du har fått mange gode tips her. Prøv å bruke noen av dem før du slenger dritt om at det ikke går. Du burde være fornøyd med at folk i det hele tatt gidder å svare

Endret av Fillfall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...