Gå til innhold

Hvordan bli kjendis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

For å være ærlig så vill jeg heller dø, enn å bli kjent. Hvorfor i helvete skal jeg bry meg om hva andre tenker om meg osv? Jeg synes samfunnet våres er helt sykt med tanke på kjendiser, da jeg faen med ikke forstår hvorfor de i det hele tatt er det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg håndhilste på Espen Thoresen en gang. Kunne ikke brydde meg mindre hvem han var.

 

Anyway, det er enkelt nok å bli en kjendis på papiret. Det handler om å jobbe hardt med noe du virkelig liker, og ikke gi opp. Er du musiker, send inn demo-tape til alt du kommer over av plateselskaper. Er du forfatter, send inn manus til alt du kommer over av forlag. Er du skuespiller, gå på alt du kommer over av auditions, og så videre. Og da mener jeg ikke en uke eller måned. Vi snakker intens jobbing i mange, mange år for noe du vet du kanskje aldri kommer til å oppnå.

 

Mange gjør narr av reality-show, og kan ærlig innrømme at jeg aldri ser noe sånt selv. Men det er mange som gjør det, så det kan være en viktig inngangsbillett til kjendislivet. Men også her må du huske at selv om du skulle vinne hele greia, har folk flest glemt deg etter noen få dager. Å vinne et reality-show er kun inngangsbilletten til kjendisstatus, men du blir sparket ut like raskt som du kom inn om du ikke jobber beinhardt for å bli værende der.

 

Og akkurat der har vi i grunnen alt som trengs: Beinhard jobbing i årevis mot noe du vet du kanskje aldri vil oppnå. Om du godtar det er det bare å kjøre på. Høres det slitsomt ut har du har du allerede tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...