Gå til innhold

Skal starte å blogge!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venn av meg hadde en blogg med tre andre, som de kalte for kuuusebloggen for noen år siden. Den gikk for det meste ut på å gjøre komiske og merkelige ting og lage sketsjer som de la ut videoer av. Hvis jeg husker riktig, fikk de tilbud om reklameannonser på bloggen for 15 000 i måneden.

 

Mitt forslag er at du finner en original idé og lager en form for underholdning. Det er nok det letteste for en person som ikke har noe interessant talent eller hobby å blogge om. Det finnes jo blogger og sider for det aller meste allerede og de færreste tjener noe som helst. Tenk på hvilken målgruppe du skriver for. De aller fleste som leser blogger er tenåringsjenter, så det er bedre å blogge om noe som de liker enn noe som pensjonister liker. Det er også en fordel å se bra ut.

Lenke til kommentar

Hva om jeg gjør sånn som disse Youtube-guttene, som går rundt og gjør crazy ting midt i byen blant folkemengder, og legger det ut bloggen min? Vil det gi postiv reklame, eller negativ? Der og da når jeg gjør det, så er det jo ingen som vet at jeg driver med det, men kanskje akkurat de folka jeg kaster is etter, finner bloggen min, osv.? Alle kan se bra ut, bare de tar RIKTIGE bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...