Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Friendzoned eller er hun interessert?


Anbefalte innlegg

Ja, bør vel snart ta å foreta meg noe. Men samtidig føler jeg at vi tar steg for steg hver dag, og kommer nærmere, men allikevel blir det kanskje som med deg at det ender opp i ingenting. Redd for å ødelegge det vi har med å spørre også.. Kunne sånn ønske jeg bare visste hvordan hun så på meg.

 

Slutt med å være redd. Enten går du på og får avklart ting, eller så lar du det fisle ut i ingenting. Mann deg opp, slik menn har måttet gjøre i århundrer. Et nei har aldri drept en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en god fremgang i det siste føler jeg. Vi så film sammen, lo, koste oss, og lagde mat. Det ble ikke noenting mer enn det som kyssing osv, ingen av oss turte vel ikke helt ta iniativet. Eller. Jeg gjorde hvertfall ikke. Om hun vil vet jeg ikke. Har hørt at dette med berøring har en del og si. Hun tok meg på armen og låret ved en anledning eller to mens vi snakket osv. Dette er vel positivt? Det at hun delte et par hysj hysj ting til meg viser vel at hun stoler på meg? Fortsatt er det vel gjerne jeg som er den mest pågående når det gjelder snakkingen over sosiale medier, men hun sender også meg meldinger og spør hvordan dagen min var, hva jeg har gjort osv. Har jeg tatt et hvertfall lite steg i riktig retning?

Lenke til kommentar

Slutt å drive å prøve å tolke alt. På tide å ta på seg mannebuksene, sette seg ned og prate om hvor dere vil hen, og om dere vil det samme. Som voksne mennesker gjør.

 

Det at hun tar på deg trenger ikke bety annet enn at hun er en veldig fysisk person (mange mennesker er veldig glade i berøring uten at det betyr at de vil bli sammen med alle hele tiden), og det at hun forteller deg hemmeligheter betyr ingenting annet enn at hun stoler på deg.

 

Slett alle bokmerker til PUA-bullshit, og sett deg ned og snakk med dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...