Gå til innhold

Unboxing: MacBook Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, vi er i en diskusjon om Macbook Air og ultraportable datamaskiner. Hvilket formål tror du slike maskiner egentlig er laget for?

 

Folk på jobb og studenter. De færreste som kjøper macbook air bruker den på tog eller fly eller på farta. De aller fleste vil bare ha en lett velbygd masin som er lett å transportere og bruker også mus fordi skal du jobbe med den er touchpaden useless.(hvis du har hatt en jobb vet du hva jeg snakker om)

Lenke til kommentar

Folk på jobb og studenter. De færreste som kjøper macbook air bruker den på tog eller fly eller på farta. De aller fleste vil bare ha en lett velbygd masin som er lett å transportere og bruker også mus fordi skal du jobbe med den er touchpaden useless.(hvis du har hatt en jobb vet du hva jeg snakker om)

 

Og dette har du bestemt at er fakta?

 

Jeg er selv i en bransje hvor eg godt portabelt arbeisverktøy er alfa & omega. Jobben består av mye reising, mange timer i uka. Svært ofte med fly og på tog. Forteller du meg at touchpaden på Macbook Air da er ubrukelig?

 

Og i betraktning av hvordan du tidvis formulerer deg på dette forumet så kan jeg sannsynligvis konkludere med at jeg har vært i jobb siden før du ankom verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter at jeg skaffet en MBP har det aldri føltes naturlig å koble til ekstern mus, så bra er touchpaden :)

 

Det er selv etter 20 år med PC laptoper og thinpads med de beste løsninger. Men jeg bryr meg selvsagt ikke om hva kritikere som aldri har eid verktøyet mener.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...