Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan løse inn sims2 produktnøkkel?


Anbefalte innlegg

Hei..

På en eller annen måte har jeg klart å ødelegge cd-rom tingen i pc'n.. Liksom der man setter inn plater da.. Når jeg legger inn et spill eller no skjer det ingen ting. Og om jeg går inn på datamaskin og trykker på cd ikon tingen, så står det bare at jeg må sette inn en plate ._.

 

Hjelp?

 

Men det jeg egentlig lurte på var hvordan man løser inn produktnøkler til Sims2. Siden jeg ikke kan sette inn platen i pc'n så er jo det den eneste utveien. Jeg spiller alle de andre sims3 spillene uten plate, men vet ikke hvordan jeg gjør det med sims2.. Jeg har skjønt at spill som er eldre enn 2008 ikke kan løses inn på origin, men det må vel finnes en annen mulighet? Eller blir jeg nødt til å laste ned hele greia på nytt på piratebay? For jeg gidder ikke å kjøpe det på nytt ihvertfall -__-

 

Noen tips hadde vært fint ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Du kan sikkert ta kontakt med EA-support, krangle i to uker og deretter KANSKJE fått løst det. Løsning nummer to, er som du sa "bukta". (Gir ikke rottefelle om det bryter med regelverket å anbefale TPB her. Hadde ikke EA hatt huet så langt opp i bakenden, hadde slike problemer som Lina har her vært lette å fikse).

 

(Jepp. Jeg har god erfaring med EA)

Lenke til kommentar

Du kan laste det ned med Origin, men siden det er såpass gammelt så må du registrere det på EA sine hjemmeisider og ikke gjennom programmet. Du må også lage en bruker som du logger på med i Origin før registrerer produktnøkkelen.

 

2. GAMES RELEASED PRIOR TO 2008

If you have an older game title, such as The Sims 2, Spore, or any other titles released before 2008, you may need to redeem the code through this website*: https://activate.ea.com/activategame.do

  1. Login with your EA account
  2. Enter the code in the box above.
  3. Click Sign In to redeem the code.
  4. It may ask you to link or create a new persona. If the code is still coming up invalid, please contact us and we can assist you further.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...