Gå til innhold

Skal ha noe nytt. Kommer det nye supertelefoner snart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvilke mobiler du allerede tenker på, men det er jo en del alternativer, alt etter hva du prioriterer:

Xperia Z

Xperia ZL

One

Galaxy S4

Galaxy S4 Zoom

Galaxy S4 Active

Padphone Infinity

Oppo Find 5

 

Dersom du vil vente ligger det masse rykter bak:

Galaxy Camera S4

X-phone

Galaxy Note III (Kommer i butikken rundt september-oktober)

Nokia EOS

 

Det er i hvert fall de jeg kommer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville nok styrt unna "kinamerkene"... Feks ZTE og Huawei har vel ikke fått noe annet enn "godt til prisen" (og det virker som om trådstarter her er ute etter toppmodell). På papiret skal flere av disse modellene konkurrere direkte med feks One og S4, men det ser ut som om de rett og slett ikke gir den samme brukeropplevelsen. Dette går igjen i tester gang på gang, og de fire vennene jeg har med forholdsvis 1 ZTE og 3 Huawei er alle misfornøyde... Det er selvfølgelig ikke representativt, men allikevel...

 

Eneste unntaket fra denne regelen, ser ut til å være Oppo Find 5, som høster skryt i øst og vest. Bokstavelig talt.

Man kan godt gi dem en ny sjanse, men det er som med LG. Det skal rimelig mye til før jeg tar dem opp til vurdering. De viser rett og slett gang på gang, at de ikke er flinke til å gi en totalpakke, selv om de putter gode specs i mobilene.

Lenke til kommentar

Uansett når du kjøper telefon tar det bare 2-3 mnd før det kommer en som visstnok er "enda bedre".

 

Prøv telefoner i butikken, prøv de vennene/kolegaene dine har. Den beste telefonen(eller supertelefonen som du sier) er den som passer deg best. Kraftigst prosessor og best kamera har ingenting å si om du ikke liker telefonen i helhet.

 

Note 3 kommer mest sannsynlig om ikke alt for lenge, vet ikke hvor stor skjerm du vil ha da.

 

Personlig litt skeptisk til sony sine produkter, flere av mine venner kjøpte Xperia Z og leverte den fort tilbake på grunn av mye små(og irriterende) feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...