loketheking Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Eg lurer på om det er noen store rykter om noen nye supertelefoner som kommer ut snart. Skal ha meg ny telefon. Liker Xperia Z veldig godt og ser super ut, er den det? Isåfall ka mobil kommer ut? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Har du sett på Asus Padphone Infinity. Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Har du sett på Asus Padphone Infinity. Er den så god då? virker ikke som det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 http://www.amobil.no/artikler/test-asus-padfone-infinity/117261 Har du ikke råd til den ;-) Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 http://www.amobil.no...infinity/117261 Har du ikke råd til den ;-) Har mer en råd til den eg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Da har du "en til" kandidat du kanskje ikke var klar over. Mange synes den er i dyreste laget. Ellers er det vel ikke så mye som skjer føre til høsten med tanke på nye lanseringer. 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg vet ikke hvilke mobiler du allerede tenker på, men det er jo en del alternativer, alt etter hva du prioriterer: Xperia Z Xperia ZL One Galaxy S4 Galaxy S4 Zoom Galaxy S4 Active Padphone Infinity Oppo Find 5 Dersom du vil vente ligger det masse rykter bak: Galaxy Camera S4 X-phone Galaxy Note III (Kommer i butikken rundt september-oktober) Nokia EOS Det er i hvert fall de jeg kommer på. 1 Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 visst du vil ha en med litt mindre skjerm så kommer Samsung S4 mini i sommer og. Den venter i vertfall jeg på Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Eg lurer på om det er noen store rykter om noen nye supertelefoner som kommer ut snart. Nei. Alle de gode telefonene er i salg no, det kommer aldri noen nye Endret 18. juni 2013 av Dragavon 3 Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Denne så jo litt spennende ut: http://www.amobil.no/artikler/huawei-har-lansert-verdens-tynneste-smartmobil/134593 Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Kommer jo en fablet utgave av sony experia også Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg ville nok styrt unna "kinamerkene"... Feks ZTE og Huawei har vel ikke fått noe annet enn "godt til prisen" (og det virker som om trådstarter her er ute etter toppmodell). På papiret skal flere av disse modellene konkurrere direkte med feks One og S4, men det ser ut som om de rett og slett ikke gir den samme brukeropplevelsen. Dette går igjen i tester gang på gang, og de fire vennene jeg har med forholdsvis 1 ZTE og 3 Huawei er alle misfornøyde... Det er selvfølgelig ikke representativt, men allikevel... Eneste unntaket fra denne regelen, ser ut til å være Oppo Find 5, som høster skryt i øst og vest. Bokstavelig talt. Man kan godt gi dem en ny sjanse, men det er som med LG. Det skal rimelig mye til før jeg tar dem opp til vurdering. De viser rett og slett gang på gang, at de ikke er flinke til å gi en totalpakke, selv om de putter gode specs i mobilene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Uansett når du kjøper telefon tar det bare 2-3 mnd før det kommer en som visstnok er "enda bedre". Prøv telefoner i butikken, prøv de vennene/kolegaene dine har. Den beste telefonen(eller supertelefonen som du sier) er den som passer deg best. Kraftigst prosessor og best kamera har ingenting å si om du ikke liker telefonen i helhet. Note 3 kommer mest sannsynlig om ikke alt for lenge, vet ikke hvor stor skjerm du vil ha da. Personlig litt skeptisk til sony sine produkter, flere av mine venner kjøpte Xperia Z og leverte den fort tilbake på grunn av mye små(og irriterende) feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå