Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første date ikveld, kino nervøs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening er at kino er en dårlig ide til date, for det blir jo ingen prating eller noe. Du blir ikke bedre kjent med vedkommende ved å stirre i en skjerm.

 

Kino er bra for de unge som første date pga de har ikke så mye erfaring innen dating osv så sikkert lett å flippe ut om du ikke har noe som en film å forholde seg til. Er du en erfaren dater så går du seff ikke på kino.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjesp, strekk deg og snik en arm rundt skulderen hennes.

 

IKKE gjesp, strekk deg og snik en arm rundt skulderen hennes. Det oppfattes i veldig mange tilfeller bare som patetisk. Forsøk heller å holde henne i hånda hvis hun har armen på armlenet, eller noe som faller mer naturlig enn falske forsøk på nærhet.

Lenke til kommentar

classic.... og så kan du prøve å slikke hun i øret... hvem vet? kanskje hun digger det? Worth a shot... må gamble litt vettu ;)

 

Da er det bedre å finne et rolig tidspunkt i filmen og hviske noen franske gloser inn i øret hennes. Fransk er jo kjærlighetens språk.

 

IKKE gjesp, strekk deg og snik en arm rundt skulderen hennes. Det oppfattes i veldig mange tilfeller bare som patetisk. Forsøk heller å holde henne i hånda hvis hun har armen på armlenet, eller noe som faller mer naturlig enn falske forsøk på nærhet.

 

Jeg synes at det er mer unaturlig å ta hånda hennes på armlenet. Men det kan fungere å legge hånda si på låret hennes og la den finne veien, gjerne samtidig som man prøver seg på en fransk frase.

 

IKKE gjør dette. Svært ubehagelig å sitte med en forbanna arm rundt seg i 2 timer på kino.

 

Absolutt ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det bedre å finne et rolig tidspunkt i filmen og hviske noen franske gloser inn i øret hennes. Fransk er jo kjærlighetens språk.

 

Jeg synes at det er mer unaturlig å ta hånda hennes på armlenet. Men det kan fungere å legge hånda si på låret hennes og la den finne veien, gjerne samtidig som man prøver seg på en fransk frase.

 

Du har hatt stort hell med dette?

 

Edit: Med unntak av "Voulez-vous coucher avec moi ce soir", mener jeg?

Endret av kattungen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...