Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er i en svært unik, vanskelig og vanskelig situasjon - hjelp meg!


Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å gjøre denne historien kort og saklig.

 

Nå har det seg slik, av alle de damene som finnes på vår jordklode, så har jeg klart å forelsket meg i ei jente som har bydd på en del problemer.

 

Jeg er i midten av 20-årene og fremdeles student mens hun der utdannet fagarbeider.

 

Det hele begynte med at vi en gang møttes over en liten prat, vi fant den sosiale tonen med det samme og ble sittende å prate i en god stund før vi skilte lag. Dette eskalerte jo i stor grad som tiden gikk, og interessen min var jo raskt til stede da jeg tidlig i prosessen følte meg tiltrukket av henne. Men jeg visste jo forferdelig godt at dette ikke var noe å satse på siden hun har hatt kjæreste i flere år, så jeg uttrykte aldri mine interesser for henne offentlig.

 

Siden vi fant tonen sosialt, interessen min var tidlig tilstede, så merket jeg også at hun hadde en slags interesse for meg i samme slengen. Vi hadde mye kontakt, og jeg merket at hun bare ble mer og mer interessert i meg. Siden hun har en fantastisk personlighet, og et utseende enhver mann kan drømme om, så blei jeg jo betatt av henne, og hu skrøt jo forferdelig mye av mitt utseende, så jeg innså jo mulighetene etter kort tid.

 

Tiden gikk, vi ble bare mer og mer betatt av hverandre, men der var et stort problem. Hu hadde fremdeles ikke gjort det slutt med sin type. Dette var i og for seg ikke noe stress i begynnelsen da følelsene for henne var relativt ferske, og det var enkelt å komme seg videre dersom ting skulle endre seg, men nå har det gått såppas langt at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre.

 

Det har nå gått snart ett år, og dette tullet pågår enda. Vi må møtes i skjul, eller i all hemmelighet hos meg. Er jeg heldig, får jeg sett henne en til to ganger i uka, er jeg uheldig kan det gå opp til tre uker før jeg ser henne, på grunn av alt dette tullet her. Vi har hatt mye sex og begge er svært tiltrukket av hverandre hver gang vi møtes.

 

Hu sier hu elsker meg, og at det er meg hu vil ha, og det er greit nok det. Men grunnen til at hu ikke klarer å ta steget er nok fordi hu har felles gjeld sammen med den hu bor sammen med, eiendom osv (millionbeløp).

 

Det som knekker meg psykisk, er at jeg veit jo ikke om hu er 100% ærlig når det kommer til de seriøse samtalene vi har hatt angående dette. Hu sier at hu ikke har hatt sex med ham, men jeg blir svært ofte paranoid og mistenker at hu kan ha hatt sex med ham.

 

Det har pågått så lenge nå, og hu sier hu elsker meg, men deler fortsatt seng med samboeren sin. Slike tanker ødelegger meg fullstendig og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

 

Er det noen her inne som kan jeg meg noen gode tips på hva jeg kan ta opp med henne? Vi har pratet om dette flere ganger, men ender som regel opp om vi skal fortsette å holde ut med denne typen kontakten, eller om vi skal bryte kontakten til hu har fått gjort noe med saken. Bryte kontakten er jo en ting, men det er ikke så forferdelig enkelt når man har utviklet så sterke følelser for en person, og jeg ved vedkommende har samme følelser tilbake.

 

Hjelp?? Anonym poster: 0976ce02d2428bec36b482b88b1c75bc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du dekker nok et behov hun ikke får dekket i forholdet. Noen er villige til å gjøre hva som helst for dette, inklusive det å lyve så det renner. Når behovene blir så intense så blir det gjerne slik du forteller om, og man havner i et følelsesmessig gjørmehull. Hvis noen er i et etablert forhold så bør man være svært betenkt med å innlede en relasjon, for selv om følelsene er ekte fra din side som har mest å tape på dette, så trenger det nødvendigvis ikke være det fra den andre parten, og få ting er værre enn å innse dette. Ta vare på deg selv i dette og ikke vær naiv.

Endret av vidor
  • Liker 8
Lenke til kommentar

TS her.

 

Hun forteller i hvertfall det, at hu lover å gjøre det slutt når huset er solgt. Men jeg veit ikke om hu har "ballene" til det. Hu er svært glad i huset sitt, og kunne ikke tenkt seg noe annet sted å bo. I tillegg, så sier hu det at hu vil vente til skattepengene kommer på konto, slik at hu for pussa det opp, så solgt det etc. Dette vil ta minst et halvt år til, og jeg sliter svært psykisk allerede.

 

Anonym poster: 340b331ec9496dee8aef13ca56ffc8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har det i min mening perfekt, hun får kos hos deg og trygghet hos samboer. Les ditt siste innlegg igjen etter å ha samlet tankene, og spør deg selv om du er naiv.

 

Jepp,noen får i pose og sekk her.

Skulle ikke forundre meg om TS er nummer fire,fem ,seks eller sju som går i musefella,ei heller om det dukker opp enda mer drama,og unnskyldninger fra musefelleeieren.

Kan jeg spå sykdom i nær famile,eller økonomiske utfordringer som neste unnskyldning?

:nei:

Lenke til kommentar

Det som knekker meg psykisk, er at jeg veit jo ikke om hu er 100% ærlig når det kommer til de seriøse samtalene vi har hatt angående dette. Hu sier at hu ikke har hatt sex med ham, men jeg blir svært ofte paranoid og mistenker at hu kan ha hatt sex med ham.

Dette høres jo veldig usannsynlig ut. Et forhold med denne dama er vel ikke noe å gå etter mtp. hvordan hun behandler sin nåværende kjæreste :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS her.

 

Hun forteller i hvertfall det, at hu lover å gjøre det slutt når huset er solgt. Men jeg veit ikke om hu har "ballene" til det. Hu er svært glad i huset sitt, og kunne ikke tenkt seg noe annet sted å bo. I tillegg, så sier hu det at hu vil vente til skattepengene kommer på konto, slik at hu for pussa det opp, så solgt det etc. Dette vil ta minst et halvt år til, og jeg sliter svært psykisk allerede.

 

Anonym poster: 340b331ec9496dee8aef13ca56ffc8ad

 

Jeg tviler. For øyeblikket får hun melka uten å kjøpe kua. Mens du har fått katta i sekken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok, så dette ordner seg. Hun kvitter seg med typen, dere skaffer dere hus, unger og gjeld. (millionbeløp).

Dere har litt sex i ny og ne. HEI!!! Våkne litt!

Hun er utro med sin nåværende type.

Tror du ærlig talt at det kommer til å forandre seg fordi dere er spesielle????

 

Jeg har blitt fristet så grundig at jeg trudde jeg enten kunne være utro eller kutte av meg utstyret, Jeg lot være fordi man har respekt nok og kjærlighet nok til å avslutte et forhold før man kødder rundt med andre.

Hun kommer ikke til å ha noe mer respekt for deg en hun har for han tror jeg.

Du er ikke den første som har vært i denne situasjonen.

Forøvrig er du med på å gjøre livet surt for en tulling som ikke veit at kona/samboer/kjæreste er et dårlig menneske.

Moralpreken ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har pågått så lenge nå, og hu sier hu elsker meg, men deler fortsatt seng med samboeren sin. Slike tanker ødelegger meg fullstendig og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen her inne som kan jeg meg noen gode tips på hva jeg kan ta opp med henne? (..) Bryte kontakten er jo en ting, men det er ikke så forferdelig enkelt når man har utviklet så sterke følelser for en person, og jeg ved vedkommende har samme følelser tilbake.

 

For et sammensurium. Du må nok leve med at hun ligger med dere begge. No way at hun ikke har ligget med samboeren sin på over et år. Det hadde resultert i brudd for selv de mest hardnakkede entusiaster. Hvis ikke du kan leve med slikt må du stille henne et realt ultimatum: Han eller meg.

 

For hennes del er det mange ting som slår meg. Hvor kynisk og egoistisk hun faktisk er. Dette er tingen med damer som lar det stå riktig ille til: Menn er utro med en dame på byen, en gammel bekjent på en fest, slike ting. Damer som er utro gjør det gjerne ordentlig mens de først er i gang. Jevnlig, over lang tid, og med sterk følelsesmessig involvering. Et regelrett kjærlighetseventyr langt utenfor ekteskapet/samboerskapets begrensninger. Det er så drøyt at jeg nesten vil si det er verre. Nesten.

 

For det rent filosofiske kan du jo kontemplere hva slags kvinnemenneske du ønsker å dele livet ditt med. Kan du være sikker på at hun er til å stole på? Hvis hun har klart å lure seg unna så grundig en gang, hvorfor ikke to? Tre? Hva skjer om 10 år når dere har barn, jobb, lån, og hun er møkk lei trynet ditt en periode? Alle forhold møter på den biten. Vil hun bare stikke av da? Inngå et romantisk eventyr med en ny mann uten at du noen gang egentlig får vite om det? ...det er nok til å gjøre en gal av mistro. Likevel mener jeg nå at man ikke kan dømme noen i evigheten for dumme avgjørelser. Du vil Alltid ha en partner som har begått grundige feil. Det er rett og slett umenneskelig å være perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...