Jump to content
Sign in to follow this  
Majjan

Reisebrev E3 2013: Dag 1

Recommended Posts

Den lengste E3-dagen er over, og vi har både sett og befølt de nye konsollene.

[url=http://www.gamer.no/brukere/77640/mariuskjormo/artikler/146801/reisebrev-e3-2013-dag-1/]Les hele saken[/url]

Alle ser jo at det bilde som ber om caption contest så er det dette som skjer:

Han til venstre er i starten på "ååååååååhhh , we're halfways there"
Mens han til høyre er på "dubadubadubababa" (starten av sangen)

Reisebrev er flotte greier, men er vel strengt talt unødvendig å fortelle om all den gode maten dere inntar, mens vi sitter her i kalde norge?! Jeg har aldri vært på McD's engang!

[quote]
Når det plutselig ble stille i salen var det flere journalister som syntes det var artig å bue på de som stod på scenen.
[/quote]

Ah, spill"journalister". Kunne like gjerne sendt noen fanboys fra et spillforum. Like stor journalistisk integritet.

[quote name='radiohodet' timestamp='1370948792' post='20643073']
Ah, spill"journalister". Kunne like gjerne sendt noen fanboys fra et spillforum. Like stor journalistisk integritet.
[/quote]

Ble stille under Dice og BF. Da var det noen rop, men ikke buing. Stakkars Dice-fyren ble jo helt satt ut :( (under Microsoft sitt show)

Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger.

[quote name='Charizes' timestamp='1370952178' post='20643377']
Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger.
[/quote]

Kjenner flere som farger håret i rare farger. Og der er anime og slikt en stor interesse i tilleg.

Men kjæresten min har ikke anime-interesser og har helt vanlig brunblondt-ish hår. Mulig anime og japan er en stor årsak? Edited by Argoniel

[quote name='zyaN' timestamp='1370948008' post='20643014']
Reisebrev er flotte greier, men er vel strengt talt unødvendig å fortelle om all den gode maten dere inntar, mens vi sitter her i kalde norge?!
[/quote]

Så kaldt er det da ikke :( ... men mat er tradisjon!

[quote name='zyaN' timestamp='1370948008' post='20643014']
Jeg har aldri vært på McD's engang!
[/quote]

Regn deg selv som heldig!

[quote name='Charizes' timestamp='1370952178' post='20643377']
[/quote]
Fordi det er pent.