Gå til innhold

Se introduksjonsvideo til splitter nye iOS 7


Anbefalte innlegg

Selv om jeg aldri har eid et Apple-produkt, må jeg si at den nye stilen til IOS 7 falt i smak. Jeg digger minimalisme, og med dagens skarpe mobilskjermen kan menysystemene på en måte se ut som en slags hybrid av ukeblad og teknologi. Minner i mine øyne litt om den stilen Windows Phone har gått for, men med en litt forskjellig vri. Ryddig og oversiktlig.

 

Jeg beundrer Apple sine egenskaper til å innovere, for her så jeg mange kreative løsninger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes de fleste "Hey kan ikke vi alle bare chille og klemme og bare være oss selv uten å krangle, gutta? Ikke vær så teit a?" kommentarer i sånne ios vs android diskusjoner er helt bak mål egentlig.

 

Er veldig logisk at visse folk irriterer seg over at ios nå har let litt rundhåndet fra wp/android, siden for tre måneder siden var det de samme funksjonene Applefans snakket ned om, og som de må blir å skryte i skyene bare fordi de er på ios.

 

Samme som ios folk sikkert tenker om androidbrukere og widgets, kan jeg tenke meg. Useless teit greie ingen har bruk for. Samme med å kunne personalisere utseendet på hjemmeskjermen.

 

Jeg vet ikke. Virker bare veldig logisk at folk krangler litt når man har et favorittlag. Se på sportssupportere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis de spesifikt sier alle de tingene er det potensielt det de mener. Eller de mener at gjennomføringen er dårlig.

 

Ellers har jeg bare lest at folk syntes deler av det du påstår. Selv syntes jeg soleklart jeg kjenner igjen mange av de nye tingene fra andre OS. Men jeg har aldri sagt det er stygt osv.

 

Betydelig bedre IMO.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artig å lese folks reaksjoner på ios7. Det som går igjen er: stygt, fælt, amatørmessig, og: kopi av android og Windows phone. Mener disse folkene at android og Windows phone er stygt, fælt og amatørmessig?

 

Nå var det jo teknologi og funksjoner som var kopiert fra andre OS. Selve designen, foruten at den benytter et flatt prinsipp, er vel ikke kopiert fra noen konkurrent foruten kanskje denne Android-ROM-en som en del har henvist til her, men det er jo en design som er laget av en tredjepart og som i seg selv dermed ikke har noe med Android å gjøre.

Lenke til kommentar

Er veldig logisk at visse folk irriterer seg over at ios nå har let litt rundhåndet fra wp/android, siden for tre måneder siden var det de samme funksjonene Applefans snakket ned om, og som de må blir å skryte i skyene bare fordi de er på ios.

Som for eksempel... ?

 

Samme som ios folk sikkert tenker om androidbrukere og widgets, kan jeg tenke meg. Useless teit greie ingen har bruk for. Samme med å kunne personalisere utseendet på hjemmeskjermen.

Jeg mener at widgets er relativt "useless" eller unødvendig på en telefon (eller nettbrett), ja. Det er selvsagt min personlige mening og ikke noe alle "ios folk" tenker, men jeg har både HTC og svært mange Android-brukere med meg, ser det ut til: http://www.phonearen...d-users_id40392

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow ordlisten min var ikke helt med meg i det første du siterte meg på, ser jeg. Slurvete av meg.

 

Eksempel? Har ingen enda. Men skal love deg at det kommer. Du vet hvordan forumer er, det er alltid slikt.

 

Når det gjelder widgets er det klart mange ikke bruker noen. Det er vel studier som viser at folk flest ikke laster ned noen apps heller, om jeg husker rett?

 

Ser også for meg at det er mange ting som folk flest ikke bruker, men som likevel er fantastiske for de som trenger det. Kanskje ting slmt wifi hotshot, tethering, m.m.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...